Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

Σπαλέτι: «Ζητώ από τους παίκτες μου να πετύχουν το αδύνατο»


Σπαλέτι: «Ζητώ από τους παίκτες μου να πετύχουν το αδύνατο»

Η ήττα (2-0) στο «σπίτι» της καθιστά δύσκολη την πρόκριση στη Ρόμα απέναντι στην Ρεάλ. Ο Σπαλέτι όμως τόλμησε να το ζητήσει.

Γνωρίζει ότι είναι δύσκολο αλλά τολμά να το ζητήσει. Ο Λουτσιάνο Σπάλετι μιλώντας στη συνέντευξη Τύπου του αυριανού επαναληπτικού του Τσάμπιονς Λιγκ εξέφρασε την εμπιστοσύνη του στους ποδοσφαιριστές του, οι οποίοι είναι ικανοί – όπως είπε- να πετύχουν το ακατόρθωτο.

«Ζητώ από την ομάδα μου να πετύχει το ακατόρθωτο. Ο τρόπος με τον οποίο προπονούνται οι παίκτες μου, μου δίνει το δικαίωμα να τους ζητήσω κάτι τέτοιο», τόνισε ο τεχνικός της Ρόμα ο οποίος συνέχισε:

«Δεν πρέπει να έχουμε χαμηλό ηθικό και να πάμε να παίξουμε απλώς για να χάσουμε. Εάν υπάρχει κάποιος στην ομάδα που δεν συμφωνεί με εμένα τότε δεν θα προπονηθεί ξανά μαζί μου. Το αποτέλεσμα του πρώτου αγώνα ήταν άδικο βάσει της εμφάνισης που είχαμε. Ήμασταν άτυχοι σε συγκεκριμένες στιγμές. Αύριο θα πρέπει να είμαστε ικανοί να διαπιστώσουμε πότε πρέπει να επιτεθούμε και πότε να αμυνθούμε», τόνισε ο Ιταλός τεχνικός.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: