Πέμπτη 9 Ιουλίου 2009

ΠΑΟΚ: Ο Βιερίνια θέλει να μείνει


Επιμέλεια: Δ.Μ.

O Βιερίνια θέλει να παραμείνει στην Θεσσαλονίκη και τον ΠΑΟΚ και το τόνισε για μια ακόμα φορά την Πέμπτη μιλώντας στο «Αθλητικό Metropolis». Παράλληλα ο Πορτογάλος ανέφερε πως βρίσκεται σε επικοινωνία με τον Ζήση Βρύζα για τις διαπραγματεύσεις με τους «δράκους», ενώ έδειξε ενημερωμένος για τις μεταγραφικές κινήσεις του «δικεφάλου» του Βορρά.

«Αυτή την στιγμή είμαι σε αναμονή, ξέρω ότι οι άνθρωποι του ΠΑΟΚ μιλάνε με τους αντίστοιχους της Πόρτο για να βρεθεί λύση. Δεν ξέρω τι γίνεται, ξέρω ότι μόνο ο ΠΑΟΚ έχει καταθέσει πρόταση. Πιστεύω ότι όλα είναι στον δρόμο τους για να έρθω στον ΠΑΟΚ. Αυτό που ξέρω μόνο ότι συνεχίζονται οι διαπραγματεύσεις με τον ΠΑΟΚ, η Πόρτο δεν με έχει ενημερώσει για ενδιαφέρον άλλης ομάδας. Αυτό που ξέρω είναι ότι οι δύο ομάδες μιλάνε για να έρθω στον ΠΑΟΚ.

Μίλησα για λίγο με τον κ. Βρύζα που μου είπε ότι βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις και αυτό που απομένει είναι να πει η Πόρτο το ναι για να έρθω στον ΠΑΟΚ. Δεν γνωρίζω για ποιο καθεστώς γίνονται οι συζητήσεις αν έρθω ελεύθερος ή δανεικός. Ο ΠΑΟΚ έχει καταθέσει μία πρόταση, η Πόρτο έκανε μία αντιπρόταση και προσπαθούν οι δύο πλευρές να βρουν λύση.

Είναι όμορφο να επιμένει για μένα ο ΠΑΟΚ από την στιγμή που δεν είχα παιχνίδια λόγω τραυματισμού. Σημαίνει ότι τους άρεσε το παιχνίδι μου, θέλω να έρθω και φέτος για να δείξω την αξία μου, να βοηθήσω τον ΠΑΟΚ να φτάσει στους στόχους του.

Κρατάω επαφή, τελευταία μίλησα με τον Κοντρέρας. Οι συμπαίκτες μου εκφράζουν την αγωνία τους για το μέλλον μου. Εφόσον όλα πάνε καλά και κλείσω στον ΠΑΟΚ θα πάω κατευθείαν στην Ολλανδία. Από την στιγμή που έχω ένα χρόνο συμβόλαιο με την Πόρτο δεν μπορώ να κάνω τίποτα, δεν μπορώ να πιέσω καταστάσεις. Έχω μάθει για ορισμένες μεταγραφές που έκανε ο ΠΑΟΚ όπως του Κρέσιτς, του Φιλομένο κλπ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: