Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

Νέμεθ: Μας αδίκησε ο διαιτητής


Απογοητευμένος από τη διαιτησία ο Νέμεθ Στις αποφάσεις του διαιτητή Δαλούκα που έκριναν το ντέρμπι υπέρ του Ολυμπιακού, στάθηκε με δηλώσεις του στην Ουγγαρία, ο Κρίστιαν Νέμεθ. Ο μεσοεπιθετικός της ΑΕΚ αναφέρθηκε στο πέναλτι που έκανε με το χέρι ο Μέλμπεργκ, μίλησε για το φανατικό κοινό της Ένωσης και εξιστόρησε την περιπέτειά του να προλάβει την πτήση για την Αίγυπτο...

«Το κλίμα πριν τον αγώνα ήταν φοβερό, αλλά ευτυχώς δεν είμαι ο τύπος που αγχώνεται. Παίξαμε ένα πολύ καλό παιχνίδι, αλλά αδικηθήκαμε. Δεν γνωρίζω τον διαιτητή για να πω αν ήταν σε κακή μέρα, αλλά μας αδικούσε συνέχεια. Στο 0-0 ο Μέλμπεργκ έκανε χέρι μέσα στην περιοχή, αλλά έδωσε κόρνερ και δεν καταλόγισε το καθαρό πέναλτι. Όταν σκόραρα ένιωσα απίστευτη χαρά και το στάδιο σηκώθηκε στο πόδι. Λίγο αργότερα υπήρχε μία αμφισβητούμενη φάση μέσα στην αντίπαλη περιοχή, όταν υπήρχε μία κόντρα με πόδι αντιπάλου, αλλά ο διαιτητής έδειξε να συνεχιστεί το παιχνίδι. Δυστυχώς δεν άλλαξε τίποτα ως το τέλος του αγώνα και χάσαμε με 2-1

Οι φίλαθλοι μάς χειροκρότησαν, αλλά έπρεπε ο διαιτητής να προστατευτεί, γιατί έγιναν σκηνές που δεν είχα ξαναδεί στη ζωή μου. Δεν έχω αγωνιστεί ποτέ μπροστά σε τόσο φανατικό κοινό. Οι διοικούντες μου είχαν πει πριν τον αγώνα πως η ατμόσφαιρα συγκρίνεται με αυτή του "Άνφιλντ" και νόμιζα πως υπερέβαλαν. Όμως διαπίστωσα πως δεν αστειεύονταν

Στη συνέχεια, επρεπε να τρέξω αμέσως στο αεροδρόμιο για να πετάξω για την Αίγυπτο, αλλά έπειτα από κλήρωση που έγινε έπρεπε να περάσω από έλεγχο ντόπινγκ και νόμιζα πως κάποιος μου έκανε κακόγουστη φάρσα. Ευτυχώς έφτασα στο αεροδρόμιο εγκαίρως μετά από μεγάλη περιπέτεια. Πλέον συγκεντρώνομαι στις υποχρεώσεις της ομάδας μου για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Νέων».

Δεν υπάρχουν σχόλια: