Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

«Μέχρι και... φραπέ έκανα»


Eπιμέλεια: Δ.Μ.

Προχωρώντας στους διαδρόμους των αποδυτηρίων του ΟΑΚΑ ο σκόρερ της Ελλάδας, Βασίλης Τοροσίδης, αυτοσαρκαζόταν με χιούμορ: «Μέχρι και καλό φραπέ έκανα κόντρα στο Λουξεμβούργο». Για ακόμα μία φορά ο παίκτης του Ολυμπιακού όργωσε όλο το γήπεδο, με τον Ρεχάγκελ να του αλλάζει τουλάχιστον πέντε φορές θέση στο σχήμα της Εθνικής «Δεν το έχω κρύψει ότι μου αρέσουν οι θέσεις της άμυνας, αλλά δεν είμαι ο χαρακτήρας που θα διαλέξει μία συγκεκριμένη θέση και θα το πω στον προπονητή. Μπορεί να μην είναι καλό για εμένα να καλύπτω όλες τις θέσεις στη διάρκεια ενός ματς, αλλά είμαι εδώ για να εκτελώ τις εντολές του προπονητή. Για την ομάδα προφανώς είναι καλό κι εγώ προσαρμόζομαι» είπε ο «Τόρο», ο οποίος παραδέχτηκε: «Δεν ήταν καλό ματς. Ημασταν νωθροί, άτονοι, δεν είχαμε πάθος, επαναπαυτήκαμε στα δύο γρήγορα γκολ και δεν ήρθε η επιθυμητή απόδοση». Προτίμηση για τον αντίπαλο της Εθνικής στα μπαράζ δεν έχει («και οι τέσσερις ομάδες είναι καλές και δεν θέλω να προκαλέσω την τύχη μας κάνοντας προβλέψεις. Σημασία έχει να πάμε στο Μουντιάλ»), ενώ σχολίασε την τακτική του Λουξεμβούργου... «Ξέραμε ότι θα ήταν 10 άτομα πίσω από την μπάλα και ότι δεν θα παίξουν μπάλα» είπε και εστίασε την προσοχή του στη συνέχεια: «Είναι φυσικό μια ομάδα να έχει ''κοιλιά''. Σε εμάς ήρθε σε αυτά τα 4 ματς. Πρέπει να σκεφτούμε τα μπαράζ, εκεί όπου θα κριθεί όλος ο κόπος μας μέχρι τώρα. Πρέπει να δούμε τα λάθη μας και να παρουσιαστούμε πολύ καλύτεροι διότι οι αντίπαλοι θα είναι πολύ καλύτεροι από αυτούς που παίξαμε στα τελευταία ματς».

Την τελευταία στιγμή άλλαξε ο δεύτερος βοηθός της αναμέτρησης, καθώς ο Γκρέγκορ Ρόικο δήλωσε αδυναμία εξαιτίας ενός τραυματισμού που υπέστη το Σαββατοκύριακο στο πρωτάθλημα Σλοβενίας και τη θέση του πήρε ο Μίλαν Κόκε...

Δεν υπάρχουν σχόλια: