Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

Αποκαλύψεις Μπλάθρα!

bl.jpgΠόσο... συμπτωματική ήταν η πυρκαγιά στη μηχανή του βοηθού διαιτητή Καρατζίκα; Τι σχέση έχει με προηγούμενα περιστατικά που σχετίζονται με διαιτητικές αποφάσεις; Ο πρώην διαιτητής Αντώνης Μπλάθρας (του οποίου το κατάστημα αθλητικών ειδών στον Πύργο έγινε παρανάλωμα πυρός πριν από 5 χρόνια εξαιτίας μίας υπόδειξης στο Ξάνθη-Ολυμπιακός) ειπε¨

Το περιστατικό…

«Ήμουν βοηθός στον αγώνα Ξάνθης-Ολυμπιακού στα Πηγάδια (σ.σ.: 03/10/2004) και είχα δείξει ότι η μπάλα πέρασε τη γραμμή του τέρματος μετά από κεφαλιά του Ζαπρόπουλου, όταν και δέχτηκα σφοδρή λεκτική επίθεση κατά κύριο λόγο από τον Γεωργάτο και κατά δεύτερον από τον Νικοπολίδη, ο οποίος πάντως διαμαρτυρήθηκε έντονα μεν, κόσμια δε… Ο Ολυμπιακός υποστήριξε ότι γκολ δεν έπρεπε να μετρήσει και για τουλάχιστον μία εβδομάδα η συγκεκριμένη απόφαση ήταν κεντρικό θέμα στις περισσότερες αθλητικές εφημερίδες… Ακολούθως, παρ’ότι ο παρατηρητής του αγώνα δεν με παρέπεμψε και μου έδωσε δίκιο, η επιτροπή ορισμού διαιτητών με έθεσε στο περιθώριο, χωρίς όμως να με τιμωρήσει… Μετά από περίπου 25 ημέρες ήρθε και το οριστικό τέλος μου από την διαιτησία, όταν ένα βράδυ μου τηλεφώνησε ο αδελφός μου και μου είπε ότι άγνωστοι έκαψαν το μαγαζί αθλητικών ειδών που διατηρούσε στον Πύργο», μας είπε αρχικά ο κ. Μπλάθρας και συνέχισε σχολιάζοντας το πρόσφατο περιστατικό που συνέβη στον διαιτητή Καρατζίκα…

«Δε γίνεται το λάθος να οδηγεί σε… έγκλημα!»

«Η δική μου άποψη είναι ότι σε καμία περίπτωση δεν πρέπει γίνονται τέτοια πράγματα… Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι οι διαιτητές κάνουν λάθη, πολλές φορές ακόμη και μοιραία που μπορούν να κρίνουν ένα παιχνίδι, όμως είναι ανθρώπινα! Οι όποιες παραλείψεις παρατηρούνται δεν έχουν δόλο και είναι ανεπίτρεπτο να οδηγούμαστε σε καταστάσεις, όπου απειλείται η ζωή ή η περιουσία του εκάστοτε διαιτητή... Για μένα αυτά τα φαινόμενα είναι απαράδεκτα!», υπερθεμάτισε ο πρώην διαιτητής και περιέγραψε τα συναισθήματα που τον κυρίευσαν όταν πληροφορήθηκε τον εμπρησμό του καταστήματος που ανήκε στον αδελφό του…

«Κόντεψα να τρελαθώ!»

«Προσωπικά, τότε που είχα βιώσει μία παρόμοια κατάσταση, παρ’ ότι ήταν η πρώτη φορά, αισθάνθηκα τόση απογοήτευση και αηδία, που αποφάσισα αμέσως να εγκαταλείψω την ενεργό διαιτησία! Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι μία απόφαση που πήρα σε έναν αγώνα ποδοσφαίρου, θα είχε τόσο αρνητικές επιπτώσεις για τη ζωή μου και την οικογένειά μου… Πριν γίνει το μοιραίο περιστατικό, είχα δεχτεί απειλητικά τηλεφωνήματα αλλά παρ’ ότι αρχικά διαταράχθηκε η ηρεμία του σπιτιού μου, αποφάσισα να μην δώσω συνέχεια… Αλλά όταν μου τηλεφώνησε ο αδελφός μου και μου είπε ότι κάηκε το μαγαζί του, κόντεψε να μου στρίψει…», σχολίασε ο Αντώνης Μπλάθρας και συμπλήρωσε:

«Όλα έχουν ένα τέλος, όταν ξεπερνιούνται τα όρια!»

«Είναι δύσκολο για έναν λογικό νου να φανταστεί, ότι μπορεί κάποιος να υποστεί τόσο μεγάλη ψυχική, ηθική, υλική ακόμη και σωματική – σε κάποιες περιπτώσεις άλλων συναδέλφων – ζημιά, επειδή απλά εξασκεί το χόμπι του… Όταν κάποιοι ανεγκέφαλοι φτάνουν στο σημείο να καίνε την περιουσία ενός ανθρώπου, επειδή κατά τη γνώμη τους έκανε ένα λάθος σφύριγμα σε έναν αγώνα ποδοσφαίρου, τι να πει κανείς… Πιστεύω ότι για τους περισσότερους που ασχολούνται με το χώρο, η διαιτησία είναι πρώτον μεράκι και κατά δεύτερον συμπληρωματική επαγγελματική απασχόληση… Ωστόσο, όταν φτάνεις στο σημείο να απειλείται η ίδια σου η ζωή, δεν αξίζει τον κόπο να ασχολείσαι… Γι’ αυτό, άλλωστε και την έκοψα μαχαίρι και περιορίστηκα στον ρόλο του παρατηρητή…», υπογράμμισε ο κ. Μπλάθρας που αναφέρθηκε και στους στόχους που έχουν όλες αυτές οι απαράδεκτες ενέργειες…

«Μοναδικός στόχος ο εκφοβισμός!»

«Δεν ξέρω αν όλοι αυτοί είναι μέσα από τις ομάδες ή αν ανήκουν στους συνδέσμους τους, είναι δεδομένο, πάντως, ότι προέρχονται από τον θεωρούμενο αθλητικό χώρο. Στόχος τους είναι να εκφοβίσουν τους διαιτητές, έτσι ώστε με αυτόν τρόπο να περάσουν το μήνυμα στους υπόλοιπους, επειδή θεωρούν ότι έτσι θα αποτρέψουν μελλοντικά λάθη σε βάρος της ομάδας τους…», κατέληξε πρώην διαιτητής του συνδέσμου Ηλείας και μόνιμος κάτοικος Πύργου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: