Παρασκευή 14 Μαΐου 2010

Φέργκιουσον: «Θα επιστρέψουμε»

http://www.gazzetta.gr/media/k2/items/cache/671df95de28f9f72a8c127918092284a_L.jpg?1273804725?1273804725?1273804725Την επιστροφή στη κορυφή της Πρέμιερ Λιγκ, σε βραχυπρόθεσμο χρόνο για τους «μπέμπηδες», έθεσε ως στόχο, ο προπονητής της Γιουνάιτεντ Σερ Άλεξ Φέργκιουσον. «Θα επιστρέψουμε», δήλωσε σχετικά.

ο Σκοτσέζος τεχνικός παραδέχθηκε ότι η φετινή χρονιά ήταν απογοητευτική, προσθέτοντας όμως:

«Η εμπειρία μου με έχει διδάξει, ότι δεν μπορείς να κερδίζεις τα πάντα. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να συνέρχεσαι από την ήττα και να προσπαθείς να πάρεις και πάλι το πάνω χέρι την επόμενη χρονιά. Είναι πρόκληση. Πριν από μερικά χρόνια ήταν η Άρσεναλ, τώρα η Τσέλσι και κάθε φορά καταφέραμε να ανεβάσουμε και πάλι τον πήχη και το ίδιο θα κάνουμε και την επόμενη χρονιά».

Παράλληλα, στα 68 του χρόνια, ο χρόνος δεν του έχει… αφήσει κάποιο σημάδι κούρασης τουναντίον μάλιστα:

«Είμαι στην κατάλληλη ομάδα. Είμαι εύκολο να αποκτάς κίνητρα στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, λόγω των εξαιρετικών παικτών που είχαμε αυτά τα χρόνια. Εκτός, όμως, από αυτό, έχω πάντα την προσδοκία για κάτι καλύτερο. Κάθε φορά που πετυχαίνεις κάτι, δημιουργείται η προσδοκία για κάτι ακόμη και αυτό είναι δύσκολο. Είναι, όμως, πρόκληση, την οποία αν δεν δεχθείς, δεν πρόκειται να επιβιώσεις. Και εγώ πάντα δέχομαι τις προκλήσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια: