Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

Σταματάει από την εθνική ο Μπερμπάτοφ


Ο Μπερμπάτοφ με τη φόρμα της Γιουνάιτεντ Ο Ντιμίταρ Μπερμπάτοφ ανακοίνωσε την Πέμπτη την απόφαση του να αποχωρήσει από την εθνική ομάδα. Ο Βούλγαρος άσος που είναι ο ποδοσφαιριστής με τα περισσότερα γκολ στο αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της χώρας του, θέλει να συγκεντρωθεί πλέον στις υποχρεώσεις του με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Ο 29χρονος επιθετικός σταμάτησε από την εθνική ομάδα έχοντας πετύχει 48 γκολ σε 74 συμμετοχές. Ο Μπερμπάτοφ στάθηκε μπροστά στους εκπροσώπους του Τύπου και είπε: "Όλα έχουν μία αρχή και ένα τέλος. Το τέλος της εθνικής για εμένα ήρθε σήμερα. Ηταν μία δύσκολη απόφαση, αλλά πολλές φορές χρειάζεται να λαμβάνουμε δύσκολες αποφάσεις.

Ηρθε ο καιρός να αναδειχθούν κάποια άλλα παιδιά, να βγουν από τη σκιά μου και να πρωταγωνιστήσουν. Είμαι εξουθενωμένος. Δεν το έχω συζητήσει με το σύλλογο μου, αλλά πιστεύω ότι τώρα που θα το μάθει ο Σερ Αλεξ θα με καλέσει για να μιλήσουμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια: