Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

Πάμπλο Γκαρσία-«Ζω πράγματα που δεν έχω ζήσει»

http://www.gazzetta.gr/media/k2/items/cache/f14d685a55523fea9407f33ef91b4007_L.jpg?1273746046?1273746046?1273746046Αφού αρχικά ανέφερε πως οΠΑΟΚ απέδειξε πως μπορεί να κερδίσει οποιοδήποτε αντίπαλο, στην συνέχεια ο αμυντικός μέσος του «δικεφάλου του βορρά» Πάμπλο Γκαρσία, επισήμανε πως στα δύο χρόνια στην Θεσσαλονίκη ζει πράγματα που δεν είχε ζήσει στην ζωή του.Αφού αρχικά ανέφερε πως ο ΠΑΟΚ απέδειξε πως μπορεί να κερδίσει οποιοδήποτε αντίπαλο, στην συνέχεια ο αμυντικός μέσος του «δικεφάλου του βορρά» Πάμπλο Γκαρσία, επισήμανε πως στα δύο χρόνια στην Θεσσαλονίκη ζει πράγματα που δεν είχε ζήσει στην ζωή του.Αρχικά ο Ουρουγουανός ποδοσφαιριστής μίλησε για τη νίκη επί του Ολυμπιακού και την κατάκτηση της πρώτης θέσης στα πλέι οφ που δίνει το δικαίωμα στον ΠΑΟΚ να παλέψει στα προκριματικά για την είσοδό του στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ: «Ένιωσα μεγάλη χαρά μετά το τέλος του αγώνα, ήθελα να το ευχαριστηθώ, όπως και το έκανα. Μεγάλη νίκη λόγω και της κόντρας που υπάρχει με τον Ολυμπιακό, αλλά και για αυτό που έγινε με τον Γιασέρ. Αποδείξαμε ότι μπορούμε να νικήσουμε όποιον αντίπαλο έχουμε» τόνισε αρχικά ο Ουρουγουανός μέσος και συνέχισε: «Δε θέλω να μιλήσω για τη διαιτησία, είναι μια μέρα χαράς. Απλά μπορούμε να πούμε πως ό,τι φάουλ γινότανε το έδινε σε αυτούς κατευθείαν. Σίγουρα είχαμε κουραστεί να χάνουμε από αυτές τις ομάδες. Είχαμε δίψα, ψυχή, τα πάντα για να νικήσουμε αυτά τα παιχνίδια».

Για το αν έκανε μια από τις καλύτερες σεζόν της μεγάλης καριέρας του: «Μία από τις καλύτερες της καριέρας μου σίγουρα, γιατί έχω πιάσει ένα ρυθμό με συνεχόμενα ματς. Δεν κρατώ στοιχεία, αλλά είναι από τις χρονιές που έχω παίξει καλύτερα. Και προσπάθησα σίγουρα να αποφύγω κάρτες, για να μην επαναληφθεί το περσινό που ήταν σκληρό. Μία σεζόν που πέρασα δύσκολα και άσχημα προσωπικά, θα ήθελα να είμαι πολύ καλύτερος κάποιες στιγμές. Αλλά σίγουρα υπήρχαν ματς που δεν ήμουν συγκεντρωμένος όσο έπρεπε, επειδή πέρασα αυτό που πέρασα. Αλλά η καρδιά και τα κότσια τα είχα και ποτέ δε θα μου λείψουν. Όπως όλοι οι συμπαίκτες μου, μπορεί να μην κάναμε ωραία παιχνίδια, αλλά είχαμε καρδιά και κότσια να τα παίξουμε».

Για την οικονομική κρίση, και το αν διαισθάνεται πως έχει πλήξει και τους φιλάθλους τουΠΑΟΚ: «Σίγουρα ναι. Όταν ήμουν εγώ στην εθνική Ουρουγουάης, η χώρα περνούσε δύσκολες στιγμές, όταν φοράγαμε τη φανέλα δίναμε τα πάντα για να δώσουμε χαρά στον κόσμο, που περνούσε δύσκολες στιγμές. Το βιώνω προσωπικά τώρα εδώ στον ΠΑΟΚ».

Για τη μη αντίδρασή του στο σκληρό μαρκάρισμα του Σταύρου Λαμπριάκου στο ματς της Τούμπας: «Στην καριέρα μου έχω συνηθίσει όταν μου κάνουν αυτά τα φάουλ, να μείνω κάτω μόνο αν είναι πολύ σοβαρό. Δε θα κάνω θέατρο. Όταν έχω μείνει κάτω αληθινά δεν μπορούσα να συνεχίσω το ματς, γιατί είχα τραυματιστεί σοβαρά. Προσπάθησα να ηρεμήσω τους συμπαίκτες μου, είχαμε τη νίκη σίγουρη, είχαμε κι άλλα ματς στη συνέχεια και δεν ήθελα να δημιουργηθεί κάποιο κακό».

Η καλύτερη και η χειρότερη στιγμή της σεζόν; «Το χειρότερο ήταν η στιγμή που έχασα τη μάνα μου, που σίγουρα δεν ήμουν συγκεντρωμένος και το μυαλό μου δεν ήταν καλά. Μπορεί να έχεις τη διάθεση να κάνεις πολλά, αλλά το κεφάλι δε λειτουργεί καλά. Πιστεύω ότι γενικά ήταν μια καλή χρονιά. Όταν βλέπεις αυτό το λαό χαρούμενο, αυτό μας κάνει να αισθανθούμε κι εμείς χαρούμενοι».

Για την συνέχεια: «Έχουμε κάνει ένα σημαντικό βήμα, αυτό που είναι το πιο σημαντικό είναι να πιστεύουμε σε αυτό που κάνουμε, αλλά σίγουρα έχουμε καταφέρει να νιώσουμε ότι έχουμε την πίστη ότι μπορούμε να νικήσουμε παντού».
Για το αν μπορούσε ο ΠΑΟΚνα κατακτήσει το πρωτάθλημα, σημείωσε: «Με μία διαιτησία 50-50 όπως έπρεπε να ήταν, με σωστή διαιτησία στο ματς με τον Άρη, θα μπορούσαμε να διεκδικήσουμε παραπάνω το πρωτάθλημα».

Για τη λατρεία των φιλάθλων προς το πρόσωπό του και έξω από τους αγωνιστικούς χώρους, αλλά και για το ότι το τατουάζ του «επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς» έχει γίνει μότο για πολύ κόσμο στη Θεσσαλονίκη:
«Σίγουρα οι άνθρωποι είναι ελεύθεροι να κάνουν κάτι τέτοιο, αλλά μένω χωρίς λόγια, που υπάρχει αυτό το γεγονός. Με κάνει περήφανο. Με κάνει να αισθανθώ με πολλή υποχρέωση απέναντι σε όλα αυτά».

Για το τι καινούριο γνώρισε στα δύο χρόνια του στην Ελλάδα: «Βρίσκομαι σε άλλο πολιτισμό, ζω πράγματα που δεν είχα ζήσει στη ζωή μου. Ήρθα σε μια ομάδα που η λατρεία του κόσμου με κάνει να αισθανθώ πολύ περήφανος. Έχω ανανεωθεί εδώ. Αισθανόμουν γέρος, αλλά τώρα αισθάνομαι ανανεωμένος. Έχω κερδίσει από τα δύο χρόνια μου στον ΠΑΟΚ».

Για την ανανέωση της συνεργασίας του με τον ΠΑΟΚ για άλλα δύο χρόνια:
«Δε σκέφτομαι πολύ το μέλλον, δε μ’ αρέσει να βλέπω τι θα μπορεί να γίνει. Είμαστε τώρα εδώ, πίνουμε καφέ και αύριο μπορεί να είμαστε αλλού. Δε στεναχωριέμαι για το μέλλον. Σίγουρα είμαι χαρούμενος από την ανανέωση του συμβολαίου, αλλά σίγουρα όταν αισθανθώ ότι δεν μπορώ να αποδώσω αυτό που πρέπει, θα προτιμήσω να κάνω ένα βήμα δίπλα».

Ο Γκαρσία ρωτήθηκε και για τον Ντιέγκο Φορλάν, ο οποίος με δύο γκολ οδήγησε την Ατλέτικο Μαδρίτης στην κατάκτηση του Γιουρόπα Λιγκ. «Είμαι περήφανος για τον Φορλάν, τον ξέρω σαν άνθρωπο και σαν ποδοσφαιριστή. Είναι συμπατριώτης μου, Ουρουγουανός, και προσωπικά όταν ένας Ουρουγουανός είναι πετυχημένος μακριά από τη χώρα μας, με κάνει περήφανο. Αλλά σίγουρα θα γούσταρα και ο κόσμος του ΠΑΟΚ να ζούσε μια τέτοια εμπειρία» ανέφερε ο χαφ του Δικεφάλου.

Ο Γκαρσία ρωτήθηκε επίσης και για τον Φερνάντο Σάντος, του οποίου το συμβόλαιο ολοκληρώνεται στα τέλη Ιουνίου. «Είναι ένας σοβαρός άνθρωπος, γνωρίζει τον ΠΑΟΚ και την ομάδα, ξέρει τι είμαστε ο καθένας, τι μπορούμε να αποδώσουμε, πως είναι τα πράγματα. Και εμείς από τη μεριά μας ξέρουμε το ίδιο προς τον προπονητή. Μακάρι να μπορεί να παραμείνει και να μείνει η ομάδα όπως είναι, να κρατήσει αυτή τη βάση».

Για τα όσα έλαβαν χώρα στη φισούνα του «Καραϊσκάκης» μετά το τέλος του ματς, ο Λατίνος χαφ είπε: «Όταν τελειώνει ένα τέτοιο παιχνίδι, κάποιοι είναι χαρούμενοι, κάποιοι όχι. Είναι πράγματα του ποδοσφαίρου αυτά, το έχω ζήσει και στην εθνική και σε άλλες ομάδες. Αυτό τελείωσε εκεί. Δεν υπάρχει πρόβλημα». Και ολοκλήρωσε αναφερόμενος στην επίθεση των οπαδών του Ολυμπιακού στον φροντιστή του ΠΑΟΚ, Γιασέρ Ζεϊνό. «Αυτό που ήταν άσχημο ήταν αυτό που κάνανε στον Γιασέρ, ήταν άνανδρο. Γιατί άμα είναι στα ίσια, μπορεί να χάσεις ή να κερδίσεις, αλλά να έρθουν τρεις να σε δείρουν είναι άνανδρο» τόνισε ο Πάμπλο Γκαρσία, ο οποίος φύλαγε για το τέλος την κορυφαία ατάκα της χρονιάς: «Καλά θα κάνουν να προσέξουν γιατί μπορεί να τους βάλουν βόμβα οι Ταλιμπάν»!

Δεν υπάρχουν σχόλια: