Πέμπτη 13 Μαΐου 2010

Κασάνο: "Θα ήμουν στη φυλακή αν..."

http://www.contra.gr/images/m/cassano_030308_m.jpg«H Kαρολίνα είναι η γυναίκα της ζωής μου. Μου χάρισε ισορροπία. Δεν χρειάζεται πλέον να κάνω τρέλες για να είμαι χαρούμενος, αφού είναι αυτή εδώ. Αν δεν τη συναντούσε τότε θα ήμουν στη φυλακή τώρα», ήταν η δήλωση του επιθετικού της Σαμπντόρια, η οποία έκανε τη μεγαλύτερη αίσθηση.O Aντόνιο Κασάνο είναι παρορμητικός, αλλά αυτό δεν τον εμποδίζει να πει αλήθειες, όσο και αυτές πονούν τον ίδιο τον Ιταλό επιθετικό. Σε συνέντευξη που παραχώρησε σε γυναικείο περιοδικό δεν δίστασε να παραδεχθεί πως αν δεν έμπαινε στη ζωή του η αρραβωνιαστικιά του, Καρολίνα Μαρσιάλις (σ.σ θα παντρετούν στις 19/06), τότε θα ήταν στη φυλακή. Όταν κλήθηκε να σχολιάσει τις ομοιότητες της δικιάς του καριέρας μ’ αυτή του Μάριο Μπαλοτέλι-ο οποίος έχει επίσης ατίθασο χαρακτήρα-ο Κασάνο είπε: «Εγώ και ο Μάριο γουστάρουμε ο ένας τον άλλον. Τον γνωρίζω. Είναι καλός συμπαίκτης, αλλά λειτουργεί πολύ με το ένστικτο. Από την άλλη είναι μόνο 19 ετών και εγώ ήμουν χειρότερος στην ηλικία του. Δεν άκουγα κανέναν, αλλά στο τέλος δεν κέρδισα τίποτα. Γι’ αυτό πιστεύω πως ο Μπαλοτέλι θα βρει κάποιον που θα τον διδάξει το σωστό μονοπάτι γιατί θα πρέπει να είσαι πεπεισμένος να αλλάξεις, αλλά πρέπει να υπάρξει κάποιος για να σε κάνει ώριμο».

Ο Κασάνο είναι γνωστός για τον εκρηκτικό του χαρακτήρα και γι’ αυτό το λόγο κάθε φορά που κάνει μία από τις τρέλες του (σ.σ διαμαρτύρεται έντονα, τσακώνεται με συμπαίκτες, αντιπάλους, διαιτητές) τότε γίνεται λόγος για άλλη μία «cassanata».

Δεν υπάρχουν σχόλια: