Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Ταραλίδης: "Δέχομαι απειλές"

http://www.sport24.gr/ast/cov/65/6539900_b.jpgΑποκαλυπτικός ήταν ο Γιάννης Ταραλίδης σε συνέντευξη που παραχώρησε σε ραδιοφωνικό σταθμό της Κρήτης. Ο 29χρονος αμυντικός μέσος μιλώντας στoν "Athletic Radio 104,2", τόνισε μεταξύ άλλων ότι δέχεται απειλές που αφορούν την καριέρα του προκειμένου να μην υπογράψει το έγγραφο που αναφέρει ότι εξοφλήθηκε από τον ΟΦΗ. Επίσης, τόνισε ότι ο λόγος που το δικό του όνομα εμπλέκεται στον φάκελο του ΟΦΗ, αφορά λάθος ενέργειες του νομικού συμβούλου του συλλόγου κύριου Χρήστου Μιχαλόπουλου, ενώ παράλληλα έπλεξε το εγκώμιο του Νίκου Μαχλά.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Γιάννη Ταραλίδη στον "Athletic Radio 104,2":

Για τις συζητήσεις που έγιναν με τον ΟΦΗ: "Θέλω να πω ότι για την ιστορία που έχει το όνομα μου μέσα και ότι είμαι εγώ ο λόγος που ο ΟΦΗ δεν πήρε την άδεια, δεν ισχύει ούτε μια στο εκατομμύριο. Κάποιοι με έχουν βρει εξιλαστήριο θύμα και με "βομβαρδίζουν" από τέσσερις πλευρές.

Θέλω να ευχαριστήσω ειλικρινά το Νίκο Μαχλά και όχι τον κύριο Μιχαλόπουλο που με απείλησε ότι θα μου κόψει την μπάλα. Ο Νίκος (σ.σ.. Μαχλάς) έχει συμβάλει ώστε να πάρω τα χρήματα μου. Σήμερα κατατέθηκαν τα χρήματα ώστε ο ΟΦΗ να πάει καθαρός στο εφετείο και να πάρει την άδεια για την Σούπερ Λίγκα.

Ούτε καν πέρασε από το μυαλό μου να κάνω κακό στον ΟΦΗ. "Έφαγα ψωμί" από την ομάδα και θέλω να πω δημόσια ένα ευχαριστώ στο Νίκο Μαχλά που μιλάει μαζί μου και δείχνει ότι βρίσκεται δίπλα μου
".

Για τα χρήματα που του οφείλονται: "Ποτέ δεν δημιούργησα θέμα και ούτε θα δημιουργήσω. Ο διακανονισμός ισχύει από πέρυσι τον Ιούνιο, τον κάναμε σε 10 μήνες από τους 8 που ήταν αρχικά. Πήρα τα χρήματα μέχρι τον Φλεβάρη και στην συνέχεια δεν δόθηκαν τα χρήματα.

Δεν έκανα ούτε μηνύσεις για να αφαιρέσουν βαθμούς από τον ΟΦΗ όπως ακούγεται. Ο Μαχλάς με πήρε σήμερα το πρωί τηλέφωνο και μου είπε ότι μπήκαν τα χρήματα. Απλά, δουλεύουν άλλοι από πίσω ώστε να φανεί το όνομα μου μπροστά και όλοι καταλαβαίνουν τι εννοώ
".

Για τις απειλές που δέχεται: "Εγώ δεν φοβάμαι τίποτα και το λέω δημόσια ότι δέχομαι απειλές όχι μόνο από τον Λεβαδειακό αλλά και από άλλες πλευρές. Απειλές, όχι για την ζωή μου αλλά ότι δεν θα βρω ξανά ομάδα".

Για την παρεξήγηση με τον ΟΦΗ: "Όλη την φασαρία έχει δημιουργήσει ο κύριος Μιχαλόπουλος. Έστειλε στο δικαστήριο ένα έγγραφο που αναφέρει ότι όλοι οι παίκτες έχουν εξοφληθεί μέχρι τις 31 Μαΐου. Αν ζητηθούν αυτά τα έγγραφα, τότε ο ΟΦΗ θα πάει στην Δ' Εθνική. Πως μπορεί να γίνει αυτό από την στιγμή που δεν είχα πάρει τα χρήματα τόσο καιρό;

Δέχτηκα απειλή και από εκείνον και αν χρειαστεί θα τα πούμε και από κοντά. Είμαι «ντόμπρος» και δεν κρύβω τίποτα. Ο κύριος Μιχαλόπουλος χρησιμοποιώντας κάποιο άλλο όνομα μου λέει ότι δεν θα βρίσκω ομάδα. Κάποιοι θέλουν χρησιμοποιώντας το όνομα μου να βλάψουν τον ΟΦΗ. Το δικό μου θέμα είναι λήξαν από πέρυσι όταν και ήρθαμε σε διακανονισμό
".

Για τον διακανονισμό: "Το θέμα ανακινήθηκε πριν από μερικούς μήνες όταν ο δικηγόρος μου έκανε μήνυση για κάποιες επιταγές που είχα να λαμβάνω. Επιταγές που αφορούσαν τα χρήματα Ιανουαρίου, Φεβρουαρίου και Μαρτίου. Αυτή η κίνηση δεν έγινε για να πληγεί ο ΟΦΗ αλλά για να πάρω τα χρήματα μου.

Αυτές τις επιταγές μπορώ να τις εισπράξω μόνο εγώ. Το λέω γιατί άκουσα και κάτι τρελά ότι έδωσα στον Κομπότη τις επιταγές ώστε να εισπράξει εκείνος τα χρήματα. Οι επιταγές είναι δίγραμμες και δεν μπορεί να τις εισπράξει κανένας άλλος πέραν αυτών
".

Για το τέλος της υπόθεσης: "Ότι και να μου ζητήσει ο ΟΦΗ, θα το κάνω. Απλά έγινε τόσο μεγάλο μπέρδεμα με αποτέλεσμα να μπλεχτεί το όνομα μου. Ο κύριος Μιχαλόπουλος έχει δημιουργήσει αυτήν την φασαρία. Μου έλεγαν ότι δεν σήκωνα τα τηλέφωνα και ότι κρύβομαι. Πάντα σηκώνω τα τηλέφωνα.

Μου ζητούσε μέχρι χθες ο κύριος Μιχαλόπουλος να υπογράψω ένα έγγραφο ότι μέχρι τις 31 Μαΐου έχω εισπράξει τα χρήματα. Είναι δυνατόν να υπογράψω χωρίς να έχω πάρει τα χρήματα; Από την στιγμή που μπήκαν σήμερα τα χρήματα, το δικό μου θέμα θεωρείται λήξαν
".

Για τον εαυτό του και τον ΟΦΗ: "Καταλαβαίνω ότι η ομάδα έχει πρόβλημα και θα περιμένω να διευθετηθεί το θέμα μέχρι τέλους. Όλοι γνωρίζουν πόσο αγαπάω την ομάδα. Δεν το κρύβω ότι βρίσκομαι σε συζητήσεις με τον ΟΦΗ ώστε να έρθω στην ομάδα την επόμενη περίοδο.

Μάλιστα μιλούσαμε ώστε τα χρήματα που μου οφείλονται, να έμπαιναν στο νέο συμβόλαιο που θα υπογράφαμε. Τα δύο χρόνια που ήμουν στην ομάδα έχω δείξει πόσο αγαπάω την ομάδα. Με την συμπεριφορά μου ακόμα και τώρα που έχω φύγει από τον ΟΦΗ, δείχνω πόσο αγαπάω την ομάδα και έχω πολύ καλές σχέσεις και με τους φιλάθλους της ομάδας και με παιδιά από την θύρα 4
".

Δεν υπάρχουν σχόλια: