Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Μαραντόνα: "Θέλουμε φερ πλέι"

Tην ανησυχία του για το σκληρό παιχνίδι το οποίο ενδεχομένως να επιστρατεύσουν οι Νιγηριανοί για να σταματήσουν τους τεχνίτες παίκτες της Εθνικής Αργεντινής στην πρεμιέρα, εξέφρασε μέσω σημερινών δηλώσεών του ο Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα.
Ο ομοσπονδιακός τεχνικός έκανε επίσης λόγο για την ανάγκη να τηρηθεί το φερ-πλέι ενώ δεν έκρυψε ότι υπάρχει άγχος στην αποστολή εξαιτίας των μεγάλων προσδοκιών που υπάρχουν για αυτούς από τους συμπατριώτες τους.

"Ξέρουμε πώς παίζει η Νιγηρία και αυτοί ξέρουν πώς παίζουμε εμείς. Αυτό όμως που λέω τώρα είναι ότι αυτοί που ζητούν το φερ δεν πρέπει να αποτελούν μειονότητα. Ας κοιτάξουμε το φερ πλέι και οι διαιτητές θα πρέπει να καταλάβουν τη σημασία του.

Όταν πρωτοξεκίνησε το φερ πλέι το 1990 δέχτηκα ένα χτύπημα από παίκτη του Καμερούν (σ.σ στην πρεμιέρα του Μουντιάλ της Ιταλίας), που παραλίγο να σπάσει το κεφάλι μου.

Ο Κανίτζα δέχτηκε κίτρινη κάρτα για ένα ελαφρύ χτύπημα και εμένα παραλίγο να μου χτυπήσουν το κεφάλι. Θέλουμε φερ πλέι, θέλουμε να διασκεδάσουμε τα ματς",
τόνισε ο "Πίμπε Ντ'Όρο" και συνέχισε:

"Έχουμε πολλούς παίκτες που έχουν ένταση, υπάρχει μία συγκεκριμένη ένταση που δημιουργείται όταν έρχεσαι στο Παγκόσμιο Κύπελλο και ξέρουν πολύ καλά ότι πολλοί άλλοι παίκτες θα μπορούσαν να είχαν προκριθεί αντί αυτών στη διοργάνωση.

Είχα ακόμα περισσότερο άγχος όταν ήμουν παίκτης, έλεγα στον Μαστσεράνο την Πέμπτη ότι ίδρωναν οι παλάμες μου. Ζω με την ίδια ένταση σήμερα αλλά δεν έχω άγχος καθώς πιστεύω σε αυτούς τους 23 παίκτες που έχω μαζί μου. Θα ζήσω ή θα πεθάνω με αυτούς τους 23.

Ξέρω τί περιμένουν από εμάς οι άνθρωποι αλλά και τί αισθάνονται αυτοί που είναι πίσω στην πατρίδα και εγώ ευελπιστώ να ξεκινήσουμε το χτίσιμο του ονείρου.

Πολλοί από εμάς έχουν το ίδιο όνειρο, το οποίο δεν έχει πάρει σάρκα και οστά εδώ και πολύ καιρό".

Δεν υπάρχουν σχόλια: