Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Μπερέτα: «Τα έχω βρει σε όλα με τον ΠΑΟΚ, υπογράφω προσεχώς»

Πολύ σύντομα θα υπογράψει και τυπικά στον ΠΑΟΚ ο Μάριο Μπερέτα, όπως αποκάλυψε ο Ιταλός τεχνικός σε ραδιόφωνο της πατρίδας του.«Τα έχω βρει σε όλα με τον ΠΑΟΚ», είπε ο Μπερέτα και συνέχισε: «Ακόμη δεν έχω υπογράψει συμβόλαιο, αλλά αυτό συμβαίνει γιατί έχω να λύσω μερικά μικρά ζητήματα με την Τορίνο, με την οποία έχω συμβόλαιο σε ισχύ. Μόλις τελειώσω και τυπικά τη συνεργασία μου με την Τορίνο, θα υπογράψω το συμβόλαιό μου στον ΠΑΟΚ. Αυτό μπορεί να γίνει σήμερα ή το αργότερο μέχρι την Κυριακή», διευκρίνισε.

Τέλος, αναφέρθηκε στη νέα σελίδα που ανοίγεται στην καριέρα του

«Θα είναι μια πολύ σημαντική εμπειρία για μένα. Ο ΠΑΟΚ συμμετέχει στα προκριματικά του Champions League κι αυτό μόνο του είναι κάτι ξεχωριστό», τόνισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: