Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Group B Χου Γιουνγκ-Μου: "Δεν μετράει μόνο το ύψος"

Ο τεχνικός της Νοτίου Κορέας, Χου Γιουνγκ-Μου, έχει κάνει ειδική προετοιμασία με τους παίκτες του έτσι ώστε να αντιμετωπίσει την διαφορά ύψους που έχουν οι δύο ομάδες.
"Αν το ύψος ήταν ο βασικός παράγοντας, τότε θα παίρναμε μπασκετμπολίστες. Είμαστε απόλυτα προετοιμασμένοι. Υπάρχει ρίσκο, αλλά έχουμε και εμείς τα δυνατά μας σημεία", τόνισε χαρακτηριστικά ο Χου Γιουνγκ-Μου.

Ο Κορεάτης μάλιστα είναι προετοιμασμένος για τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να στήσει ο Ρεχάγκελ την Ελλάδα.

"Αυτό μπορεί να αλλάξει μέσα σε ένα λεπτό. Έχω πει στους παίκτες μου πως να αντιδράσουν αν οι Έλληνες έχουν 4 στην άμυνα και πως αν παίξουν με 3 κεντρικούς αμυντικούς. Είμαστε έτοιμοι για όλα".

Ο άσος της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Παρκ Γι-Σουνγκ, αφού τόνισε πως δεν φοβάται την ατμόσφαιρα που μπορούν να δημιουργήσουν οι Έλληνες οπαδοί, αποκάλυψε πως αυτός και οι συμπαίκτες έχουν μελετήσει τον Σωτήρη Κυργιάκο.

"Είναι πολύ καλός αθλητής και παίκτης αλλά έχουμε κάνει την μελέτη μας ξέρουμε που είναι δυνατός, αλλά και που υστερεί",
ανέφερε ο Παρκ για τον αμυντικό της Λίβερπουλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: