Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Μεταγραφή θέλει ο Τζέκο


Ο Έντιν Ντζέκο ήταν πρωταγωνιστής στη νίκη της Βόλφσμπουργκ Ενα από τα πιο "καυτά" ονόματα στην τρέχουσα μεταγραφική περίοδο, είναι ο Εντιν Τζέκο. Ο Βόσνιος επιθετικός της Βόλφσμπουργκ εξέφρασε την επιθυμία να φύγει από τον γερμανικό σύλλογο, αρκεί να έλθει η κατάλληλη πρόταση. Το συμβόλαιό του λήγει το 2013, ενώ υπήρχε ρήτρα σύμφωνα με την οποία θα μπορούσε να πάρει μεταγραφή αρκεί να είχε φτάσει έως την 1η Ιουνίου πρόταση ύψους 35 εκ. ευρώ! Κάτι τέτοιο φυσικά δεν έγινε και η Βόλφσμπουργκ δεν είναι διατεθειμένη να αφήσει εύκολα τον σούπερ σταρ της να αποχωρήσει.

"Τώρα αυτό που θέλω είναι να αγωνιστώ σε μία μεγάλη ομάδα, ώστε να βελτιωθώ περισσότερο. Αυτή είναι η επιθυμία μου. Ελπίζω και πιστεύω ότι η Βόλφσμπουργκ θα μου το επιτρέψει. Γνωρίζω καλά τους όρους του συμβολαίου μου, αλλά είναι νωρίς ακόμα. Εχω ήδη στα χέρια μου μία καλή προσφορά και θέλω να τη συζητήσω με τον μάνατζέρ μου και τη διοίκηση του συλλόγου", είπε ο 24χρονος Τζέκο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: