Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Ανακοινώθηκε ο Κρέιτσι

http://www.sport24.gr/ast/cov/kr/krejci_b.jpgΑνακοινώθηκε η απόκτηση του 24χρονου Τσέχου αμυντικού, Γίρι Κρέιτσι, για τα επόμενα δύο χρόνια.Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ:

"Η ΠΑΕ ΗΡΑΚΛΗΣ ανακοινώνει την απόκτηση του 24χρονου Τσέχου αμυντικού, Jiri Krejci, ο οποίος θα είναι παίκτης της ομάδας μέχρι το καλοκαίρι του 2012.

Η επίσημη παρουσίαση του ποδοσφαιριστή θα πραγματοποιηθεί , Πέμπτη 01/07, στις 14:00, στην αίθουσα Τύπου των Εγκαταστάσεων της ΠΑΕ στην Μίκρα".

Ευχαριστήρια τοποθέτηση του Παπαζαχαρία

Ο Γρηγόρης Παπαζαχαρίας, με αφορμή την αποχώρησή του από τον Ηρακλή, προχώρησε στην ακόλουθη γραπτή τοποθέτηση:

"Μετά από εννέα χρόνια στον Ηρακλή θα ήθελα από τα βάθη της ψυχής μου να ευχαριστήσω όλη την οικογένεια του συλλόγου για την αγάπη και την εμπιστοσύνη με την οποία με περιέβαλαν, καθώς με βοήθησαν στο να αναδειχθώ ποδοσφαιρικά, κάτι για το οποίο είμαι ευγνώμων.

Όπως σε όλα τα πράγματα στη ζωή, έτσι και στη συγκεκριμένη περίπτωση η παρουσία μου στην ομάδα ολοκληρώθηκε και ο κύκλος μου έκλεισε. Ευχαριστώ ιδιαίτερα την παρούσα Διοίκηση για το γεγονός ότι έδειξε κατανόηση στο αίτημά μου, το οποίο εκκρεμούσε από την περίοδο του Ιανουαρίου. Εύχομαι το καλύτερο στην αγωνιστική προσπάθεια του Ηρακλή και του κόσμου του".

Δεν υπάρχουν σχόλια: