Σάββατο 23 Οκτωβρίου 2010

«Καλύτερος ο Ίβκοβιτς από τον Ομπράντοβιτς»

Ο Ντούσαν Ίβκοβιτς είναι καλύτερος προπονητής από τον Ζέλιμιρ Ομπράντοβιτς, όπως δήλωσε ο Πίνι Γκέρσον στην εφημερίδα «Πρωταθλητής». «Ο Ντουντα μου έχει αποδείξει ότι μπορεί να κάνει 1-2 κινήσεις ματ και να πάρει το παιχνίδι», αρχικά ο Ισραηλινός προπονητής. «Οι μονομαχίες Ντούντα – Ζοτς δεν χάνονται με τίποτα!», πρόσθεσε.

Στη συνέχεια, ο πρώην τεχνικός των Πειραιωτών αναφέρθηκε στη διαιτησία: «Βλέπω τα πάντα. Ξέρω τα πάντα. Πριν έρθω στον Ολυμπιακό είχα μιλήσει με φίλους μου και μου είχαν πει τι γίνεται στην Ελλάδα. Δεν θα πω πολλά γι αυτό. Μόνο ότι ήξερα από πριν τι γίνεται, έπαιξα εκεί, τώρα έχω φύγει. Πλέον ξέρω ακριβώς την κατάσταση και τι «παίζει» με αυτό το θέμα! Καταλαβαίνω τα πάντα φίλε…».

Ερωτηθείς για το ενδεχόμενο να αναλάβει την Εθνική Ελλάδας, απάντησε: «Θα ήμουν χαρούμενος αν με έπαιρναν σε κάποιο κομμάτι της ομοσπονδίας, ακόμα και όχι ως πρώτο προπονητή. Σε μια μπασκετική χώρα όπως η Ελλάδα δεν φαντάζεσαι πόσοι τομείς υπάρχουν που μπορείς να ασχοληθείς. Αγαπάω το ελληνικό μπάσκετ, είναι σημαντικό για την Ευρώπη. Αλλά μη λέμε άλλα, θα νομίζουν ότι θέλω να με πάρουν».

Καταλήγοντας, ο Γκέρσον έστειλε το δικό το μήνυμα στον κόσμο του Ολυμπιακού: «Ξέρω ότι είχαν προσδοκίες από μένα. Τους ζητάω να είναι κοντά στον Ντούντα και να τον στηρίζουν μέχρι το τέλος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: