Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Αθανασιάδης: "Αγαπώ τον ΠΑΟΚ"

Ο Στέφανος Αθανασιάδης παραχώρησε συνέντευξη στον Κωστή Μπότσαρη για την εκπομπή SuperLeague preview. Σε αυτή ο νεαρός επιθετικός εξέφρασε την αγάπη του για τον "δικέφαλου" του Βορρά, αναφέρθηκε στον Δημήτρη Σαλπιγγίδη, την ΑΕΛ και όχι μόνο...

Αναλυτικά:

«Το πρώτο μου ματς σε επαγγελματικό επίπεδο ήταν πάλι με τη Λάρισα και το πρώτο μου γκολ και από ότι φαίνεται μου πάει η ΑΕΛ. Τη χρειαζόμασταν αυτή τη νίκη για να είμαστε στη συνέχεια πιο δυνατοί  γιατί έρχονται πάλι  πολύ δύσκολα παιχνίδια. Δεν πιστεύω να υπάρχει άγχος από τους παίχτες. Η Τούμπα είναι Τούμπα. Ο κόστος μας στηρίζει σε κάθε παιχνίδι και αυτό θέλουμε. Πιστεύω και στο ματς με τον Ηρακλή να είναι κοντά μας.  Ο Ηρακλής είναι σε μια άσχημη βαθμολογική κατάσταση, τα τελευταία παιχνίδια δεν πάει καλά αλλά εμείς θα προσπαθήσουμε να πάρουμε τους 3 βαθμούς, αυτό που κάνουμε σε κάθε παιχνίδι».
Για τον Δημήτρη Σαλπιγγίδη: «Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι με τον Δημήτρη στην ίδια ομάδα και μαθαίνω κάθε μέρα διαφορετικά πράγματα. Ο κάθε ποδοσφαιριστής όπως έκανε και ο Δημήτρης, πήγε στην Καβάλα πήγε δανεικός σε διάφορες ομάδες, αυτό έκανα και εγώ πιστεύω βοηθάει κάθε ποδοσφαιριστή να κάνει ένα "αγροτικό"».
Για την περσινή του θητεία στον Πανσερραϊκό: «Επιστρέψαμε πολύ δύσκολα γιατί μέχρι τον Δεκέμβριο ήμασταν στις θέσεις υποβιβασμού. Μετά εντάξει η ομάδα κατάφερε να κερδίσει κάποια παιχνίδια και να ανέβει στην Α' Εθνική. Είναι μια πολύ καλή ομάδα και πιστεύω να καταφέρει να μείνει στην Α' Εθνική».
Για τον ΠΑΟΚ: «Είμαι από πολύ μικρός σε αυτή την ομάδα και ξέρω πως αντιδράει ο κόσμος σε διάφορα πράγματα, ήμουν και εγώ κάποτε εκεί και αγαπάω πάρα πολύ αυτή την ομάδα. Δεν μπορείς αν δεν είσαι οπαδός αυτής της ομάδας δεν μπορείς να καταλάβεις, δεν μπορείς να το περιγράψεις με λέξεις, δεν μπορείς να πεις κάτι, ο ΠΑΟΚ είναι ΠΑΟΚ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: