Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Παρουσιάστηκε ο Τζέκο

Σε επίσημη παρουσίαση του νέου μεταγραφικού της αποκτήματος, Έντιν Τζέκο, προχώρησε η Μάντσεστερ Σίτι, με τον Βόσνιο επιθετικό να τονίζει ότι έκανε ένα βήμα παραπάνω και τον Ρομπέρτο Μαντσίνι να παραδέχεται ότι παίκτης με τα προσόντα του έλειπε από το ρόστερ των «πολιτών».

Ο Τζέκο αποκτήθηκε έναντι των 32 εκ ευρώ από τη Βόλφσμπουργκ και αποτελεί ρεκόρ μεταγραφής για το σύλλογο. Ο ίδιος πάντως δηλώνει έτοιμος για την πρόκληση: «Είμαι πολύ χαρούμενος. Ήρθα σε μία μεγάλη ομάδα όπως η Μάντσεστερ Σίτι με τεράστιες φιλοδοξίες. Πιστεύω ότι θα έχω μία επιτυχημένη πορεία εδώ και θα έχω τη βοήθεια ενός καταξιωμένου προπονητή. Πέρασα 3,5 όμορφα χρόνια στη Βόλφσμπουργκ και πήραμε το πρωτάθλημα για πρώτη φορά στην ιστορία μας. Ήθελα όμως μία αλλαγή και να κάνω ένα βήμα παραπάνω στην καριέρα μου. Αυτό είναι ο λόγος που ήρθα στην ομάδα».

Στη συνέχεια αναφέρθηκε και στην κόντρα του Μάντσεστερ ανάμεσα σε Γιουνάιτεντ και Σίτι την οποία ανυπομονεί να ζήσει από κοντά: «Ακούω πολλά για τον κόσμο και για το γεγονός ότι οι περισσότεροι φίλαθλοι στο Μάντσεστερ είναι με τη Σίτι και όχι με τη Γιουνάιτεντ. Δεν ξέρω πολλά για τη μεταξύ τους κόντρα, όμως γνωρίζω ότι τα ντέρμπι τους είναι μοναδικά».

Στη συνέχεια το λόγο πήρα ο Ρομπέρτο Μαντσίνι τονίζοντας ότι ο 24χρονος επιθετικός θα προσδώσει στο ρόστερ στοιχεία που μέχρι στιγμής έλειπαν από την ομάδα: «Είμαι πολύ χαρούμενος για την απόκτηση του Τζέκο. Είμαι σίγουρος ότι θα αποδειχτεί πολύ σημαντικός για το μέλλον του συλλόγου. Τον θέλαμε το καλοκαίρι γιατί ξέραμε ότι θα είναι ο ιδανικός παίκτης για μας. Είναι διαφορετικός από τους υπόλοιπους παίκτες στο ρόστερ μας. Ελπίζω να βάλει πολλά γκολ όπως στη Γερμανία. Είναι σημαντική προσθήκη γιατί είμαστε σε καλή θέση στο Πρωτάθλημα και προχωράμε στο Europa League. Τώρα μαζί του έχουμε περισσότερες πιθανότητες να επιτύχουμε. Έχει ποιότητα, δύναμη, προσωπικότητα και είναι και νέος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: