Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

Χιμένεθ: "Απέρριψα πρόταση"

O Μανόλο Χιμένεθ αποκάλυψε στους παίκτες της ΑΕΚ ότι απέρριψε πρόταση από την Ισπανία. Άφησε ωστόσο ανοιχτό το ενδεχόμενο να φύγει το καλοκαίρι. «Πριν από λίγες μέρες απέρριψα πρόταση από ισπανική ομάδα. Είπα όχι για να μείνω μαζί σας, αν και μου λείπει η οικογένειά μου και θα ήθελα να είμαι κοντά στα παιδιά μου. Έμεινα εδώ για να παλέψουμε μέχρι τέλος για το Κύπελλο και τη δεύτερη θέση στα play-offs, για να πάμε μαζί μέχρι το καλοκαίρι. Μετά δεν ξέρω αν θα μείνω, αλλά τώρα είμαι εδώ για να προσπαθήσουμε μαζί για την ΑΕΚ», τόνισε ο Ισπανός προπονητής.
Ο Χιμένεθ δεσμεύεται με την ΑΕΚ μέχρι το 2012. Ωστόσο το αν θα συνεχίσει στον πάγκο και μετά το καλοκαίρι θα εξαρτηθεί από τις συζητήσεις που θα έχει  λίγο πριν από το τέλος της σεζόν με τη διοίκηση, Ο Ισπανός θα θέσει κάποιες προϋποθέσεις τις οποίες αν δεν μπορέσει να ικανοποιήσει η ΑΕΚ θα πάρει το καπελάκι του. Σύμφωνα με πληροφορίες η πρόταση που δέχτηκε τώρα ήταν από ομάδα της Primera και το ίδιο αναμένεται να συμβεί το καλοκαίρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: