Πέμπτη 28 Απριλίου 2011

Καπετάνος «Κίνητρο για Άρη ο Τσιώλης»

Ο Κώστας Καπετάνος είναι... ελεύθερος και ωραίος από το απόγευμα της Πέμπτης, έχοντας λύσει το συμβόλαιό του με τον Ολυμπιακό Βόλου. Ο 27χρονος ποδοσφαιριστής μετά από μια καλή παρουσία με τα ερυθρόλευκα θα κοιτάξει την επόμενη μέρα της καριέρας του. Ο Καπετάνος μίλησε στο The Player για το κεφάλαιο που έκλεισε, αλλά και τη νέα σελίδα στην καριέρα του.
 
Ελευθέρος και ωραίος;

«Ελεύθερος ναι και τυπικά. Ελυσα το συμβόλαιό μου με τον Ολυμπιακό Βόλου και πηγαίνω στο χωριό μου να ηρεμήσω για κάποιες ημέρες, να φορτώσω τις μπαταρίες μου και να δω τους δικούς μου ανθρώπους. Χρειάζονται κι αυτά, μετά από την αγωνιστική δράση»
 
Η χρονιά ήταν πολύ καλή για σένα...

«Πράγματι, ήταν μια πολύ καλή χρονιά για μένα στην οποία απέδειξα τι μπορώ να κάνω. Βοήθησα όσο μπορούσα την πρώην, πλέον, ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της». 
 
Με ποια συναισθήματα φεύγεις;

«Η αλήθεια είναι ότι ήταν υπέροχος αυτός ο χρόνος στο Βόλο, αν εξαιρέσω βέβαια αυτά που συνέβησαν το τελευταίο 20ήμερο». 
 
Η επόμενη μέρα ποια είναι;

«Εχω προτάσεις από αρκετές ομάδες. Είναι απόρροια της καλής χρονιάς που έκανα, όπως βλεπετε (σ.σ. γέλια)». 
 
Έχει γραφθεί ότι υπάρχει ενδιαφέρον από τον Άρη. Εσύ τι ξέρεις;

«Ξέρω ότι ο μάνατζέρ μου βρίσκεται σε συζητήσεις και με τον Άρη. Δεν το κρύβω ότι είναι μια πολύ καλή προοπτική για μένα. Δεν παύει να είναι ο Άρης ένα παραπάνω βήμα στη καριέρα μου».
 
Είναι προπονητής και ο Σάκης Τσιώλης...

«Ναι είναι πολύ θετικό αυτό, το ότι είναι προπονητής ο κ. Τσιώλης με τον οποίο συνεργαστήκαμε φέτος άψογα και θα είναι ότι καλύτερο για μένα. Από κει και πέρα δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο». 
 
Ακούστηκε και για ομάδες από το εξωτερικό.

«Υπάρχουν αρκετές προοπτικές σας είπα. Το μόνο που θέλω είναι να τελειώσει το θέμα μου όσο πιο γρήγορα γίνεται για να μπορέσω να κοιτάξω το ποδοσφαιρικό μέλλον μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: