Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

«Θα δώσω ό,τι έχω»

Τον καλύτερό του εαυτό για να δικαιώσει την εμπιστοσύνη που του έδειξε ο Σάκης Τσιώλης υπόσχεται να δώσει ο Γιώργος Κατίδης.
«Θα δώσω ό,τι έχω»
Ο νεαρός παίκτης του Άρη επεσήμανε ότι υπάρχει φοβερό κλίμα στην ομάδα και ότι η δουλειά που γίνεται θα φανεί σύντομα.
Αναλυτικά, τα όσα είπε ο Γιώργος Κατίδης:
«Είναι λογικό όσο μεγαλώνεις να αυξάνονται και οι απαιτήσεις. Θα δώσω ό,τι έχω για να πείσω τον προπονητή μου, να πάρω παιχνίδια στα πόδια μου και φυσικά για να καταφέρω να αντεπεξέλθω σε αυτά που θα ζητάει ο προπονητής από μένα. Θα κάνω τα πάντα για να πάρω τις ευκαιρίες μου.
Στην θέση που αγωνίζομαι είναι αλήθεια ότι υπάρχουν αξιόλογοι και έμπειροι ποδοσφαιριστές. Εγώ κοιτάω να μαθαίνω ολοένα και περισσότερα πράγματα από αυτούς τους παίκτες, που είναι πιο έμπειροι από μένα και θεωρώ ότι θα αποκομίσω σημαντικά στοιχεία.
Η δουλειά που θα γίνει θα φανεί σύντομα. Σε αυτό ίσως βοηθάει αρκετά και το φοβερό κλίμα που επικρατεί στην ομάδα. Όλοι είμαστε μια παρέα που έχει ως στόχο την κορυφή και για αυτή θα παλέψουμε φέτος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: