Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

Κούγιας: «Νιώθω σιχαμάρα»

Τα δυσάρεστα συναισθήματα που του προκάλεσε η δημοσιοποίηση της νέας δικογρεαφίας που εμπλέκει και τον προπονητής της Παναχαϊκής, Ηλία Φυντάνη, στην υπόθεση με τα στημένα, εξέφρασε ο μεγαλομέτοχος της ομάδας της Πάτρας, Αλέξης Κούγιας στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6!
Αναλυτικά οι δηλώσεις του Αλέξη Κούγια στους 94,6:

Για το πώς νιώθει μετά τα όσα βγήκαν στην επιφάνεια και εμπλέκουν τον προπονητή της Παναχαϊκής, Ηλία Φυντάνη:

«Σιχαμάρα νιώθω. Πώς να νιώθω.Ο λογιστής της Παναχαϊκής είναι κατηγορούμενος για πλαστογραφία, ο αστυνομικός που με προστάτευε μία περίοδο συνομιλούσε καθημερινά με τον Τσακογιάννη και του έλεγε τι κάνω όλη τη μέρα. Ο δικηγόρος της Παναχαϊκής με έλεγε γελοίο άτομο και σήμερα μαθαίνω ότι και ο προπονητής πίσω από την πλάτη μου έστηνε παιχνίδια. Νιώθεις λοιπόν αηδία και λες σας παρακαλώ μπορείτε να πάρετε τις μετοχές μου, να μου δώσετε τα χρήματά μου και να φύγω. Σκέφτομαι να φύγω. Τι άλλο να κάνεις; Παλεύω 15 χρόνια… Είναι υγεία να έχεις για εκτόνωση το ποδόσφαιρο. Το ευχαριστιόμουν στις ομάδες που είχα…και τώρα; Όταν παραπέμπονται άνθρωποι για υποκίνηση επεισοδίων σε βάρος μου, τι να πεις;δεν θέλω να το πιστεύω»

Για το ενδεχόμενο να έχει επιπτώσεις στην ομάδα του Ολυμπιακού η νέα δίωξη στον Βαγγέλη Μαρινάκη;

«Δεν νομίζω ότι θα έχει επιπτώσεις ο Ολυμπιακός».

Δεν υπάρχουν σχόλια: