Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

«Μου είπαν, μην προσπεράσεις τον Φέτελ!»

Ο Μαρκ Γουέμπερ αποκάλυψε πως η Red Bull του έδωσε την εντολή αρκετές φορές κατά τη διάρκεια του αγώνα στο Σίλβεστοουν να μην κάνει καμία προσπάθεια για να προσπεράσει τον Σεμπάστιαν Φέτελ.
«Μου είπαν, μην προσπεράσεις τον Φέτελ!»
«Τότε μου δόθηκε εντολή από την ομάδα, ‘Μαρκ διατήρησε τη διαφορά’. Δεν είμαι ΟΚ με αυτό, όχι», είπε ο Αυστραλός οδηγός των «Ταύρων» και πρόσθεσε:
«Φυσικά αγνόησα την ομάδα και συνέχιζα να πιέζω μέχρι το τέλος. Τι θα γινόταν αν ο Φερνάντο έβγαινε εκτός στον τελευταίο γύρο; Τότε θα μαχόμασταν για την πρωτιά. Δεν μου μίλησαν πολλές φορές μέχρι το τέλος, όμως πήρα πολλά μηνύματα. Τέσσερις-πέντε γύρους προ του τέλους, τα πήρα, επειδή χρειαζόντουσαν τους βαθμούς. Αλλά σίγουρα κι εγώ χρειαζόμουν τους βαθμούς».

Δεν υπάρχουν σχόλια: