Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

«Από τη Μάλτα στην Σούπερ Λιγκ! Πρόκληση…»

Ο Αντρέ Σκέμπρι μίλησε για τη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό Βόλου και δήλωσε ανυπόμονος να αγωνιστεί στο ελληνικό πρωτάθλημα.

«Από τη Μάλτα στην Σούπερ Λιγκ! Πρόκληση…»
Ο Μαλτέζος διεθνής επιθετικός ανέφερε αρχικά: «Είμαι ικανοποιημένος που πήγα στον Ολυμπιακό Βόλου. Θεωρώ πως αποτελεί ένα βήμα μπροστά στην καριέρα μου. Πριν από τέσσερα χρόνια έπαιζα στο πρωτάθλημα Μάλτας και τώρα θα παίζω στην ελληνική Super League», δήλωσε αρχικά ο πρώην επιθετικός της Φερεντσβάρος και πρόσθεσε: «Ανυπομονώ για αυτή τη νέα πρόκληση. Γνωρίζω πως κάποιοι Μαλτέζοι οπαδοί ίσως να είναι απογοητευμένοι που δεν πήγα σε μια χώρα με αναπτυγμένο ποδόσφαιρο όπως η Ιταλία. Είχα κάποιες πιθανότητες να πάω σε ιταλική ομάδα αλλά έπρεπε να περιμένω για την απάντηση της. Δεν ήμουν προετοιμασμένος να πάρω αυτό το ρίσκο».
Ο Σκέμπρι στην συνέχεια αναφέρθηκε στις διαπραγματεύσεις του με την Κιέβο: «Ξέρω πως ένας Ιταλός μάνατζερ ήταν σε επαφή με την Κιέβο για να με αποκτήσει. Υπήρχε ενδιαφέρον αλλά όχι συγκεκριμένη πρόταση. Πάντα στην καριέρα μου θέλω να πηγαίνω βήμα βήμα. Πριν από τέσσερα χρόνια είχα την ευκαιρία να πάω στον ΟΦΗ αλλά επέλεξα την Μπράουνσβαϊγκ γιατί ήθελα να παίζω συχνά. Για τον ίδιο λόγο διάλεξα τώρα τον Ολυμπιακό Βόλου.
Είχα κι άλλες προτάσεις από συλλόγους της Ρωσίας και της Ουκρανίας. Οι προτάσεις ήταν πολύ ελκυστικές από οικονομικής άποψης αλλά προτίμησα τον Ολυμπιακό Βόλου. Πιστεύω πως η Ελλάδα είναι το ιδανικό μέρος για να ανέβω επίπεδο σαν παίκτης. Τα λεφτά δεν είναι η προτεραιότητα μου σε αυτή την φάση της καριέρας μου».
Ο Σκέμπρι μίλησε και για τη νέα του ομάδα: «Ο Ολυμπιακός Βόλου προσπάθησε πολύ να με αποκτήσει. Ο σύλλογος έχει Ισπανό προπονητή (Χάβι Γκαρσία) και αυτό μου άρεσε γιατί μου ταιριάζει η ισπανική ποδοσφαιρική νοοτροπία. Η πρώτη μου προτεραιότητα είναι να κερδίσω θέση βασικού. Αυτό θα είναι δύσκολο γιατί υπάρχουν πολλοί καλοί ξένοι παίκτες. Ηδη έχουμε ξεκινήσει προετοιμασία γιατί θα παίξουμε στον Β' προκριματικό γύρο του Europa League την άλλη εβδομάδα με την Ραντ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: