Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2011

"Εσείς ζαλίζεστε, αλλά αυτοί τα 220 εκ. τα 'χουν για πλάκα"

Άλλη μία συνέντευξη παραχώρησε ο εκπρόσωπος των Αράβων, Βλάσης Τσάκας, τονίζοντας ότι το ποσό των 220 εκ. είναι υπαρκτό, όπως και τα σχέδια των ενδιαφερομένων.
"Εσείς ζαλίζεστε, αλλά αυτοί τα 220 εκ. τα 'χουν για πλάκα"
Αναλυτικά όσα είπε ο Βλάσης Τσάκας στο "contra.gr":

Η πρόταση που καταθέσατε είναι γραπτή;

"Ακριβώς. Εχει κατατεθεί γραπτώς και είναι αυτή που αποκαλύψατε. Πρόκειται για το 54,7% των μετοχών. Κάνουμε, δηλαδή, αύξηση μετοχικού κεφαλαίου και βάζουμε άμεσα 20 εκατομμύρια ευρώ στα ταμεία της ΠΑΕ. Τα υπόλοιπα είναι γνωστά. Θέλω να ξεκαθαρίσω πως ο Σαουδάραβας δεν αγοράζει κανενός το μερίδιο, απλώς μέσω της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου παίρνει το 54,7%".
-Μιλάμε για άμεσο χρήμα;
"Πιο άμεσο δεν γίνεται. Εφόσον γίνει αποδεκτή η πρόταση, θα μπουν άμεσα τα 20 εκατομμύρια ευρώ στην ΠΑΕ Παναθηναϊκός".
-Yπάρχει περίπτωση να δούμε μια νέα πολυμετοχικότητα;
"Κοιτάξτε, βάζουν 20 εκ. ευρώ και παίρνουν το ποσοστό που ανέφερα. Από κει και πέρα, όποιος θέλει ακολουθεί".
Πως πείσατε τον Σαουδάραβα να ενδιαφερθεί για τον Παναθηναϊκό;
"Εγώ δεν έπεισα κανέναν. Ηθελε να επενδύσει στην Ελλάδα και εγώ του πρότεινα για αρχή, σαν πρώτο βήμα, τον Παναθηναϊκό. Βλέπετε, ο Παναθηναϊκός είναι ένα άλογο κούρσας και είναι λογικό να θέλει κάποιος να επενδύσει σε αυτό. Ο άνθρωπος ενδιαφέρεται για επενδύσεις στην Ελλάδα και ο Παναθηναϊκός είναι μια καλή αρχή".
Πάντως, αρκετές ελληνικές ομάδες το φυσάνε και δεν κρυώνει με περιπτώσεις Σαουδάραβων...
"Εγώ το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι πρόκειται για υπαρκτό πρόσωπο. Ολα είναι στη διάθεση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΑΕ Παναθηναϊκός".
Τα 220 εκ.ευρώ της πρότασης προκαλούν ζαλάδα...
"Το ξέρω. Και εγώ ζαλίζομαι με αυτά τα ποσά. Το ξέρω πως είναι δύσκολες οι εποχές και υπάρχει οικονομική κρίση, αλλά, πιστέψτε με, σε αυτούς τα 220 εκ.ευρώ δεν προκαλούν ζαλάδα. Το ποσό είναι υπαρκτό, το ίδιο και τα σχέδιά τους".
Μέχρι στιγμής υπάρχει αντίδραση από την πλευρά της οικογένειας Βαρδινογιάννη;
"Οχι καμία. Δεν έχω απάντηση και ούτε έχω επικοινωνήσει με κάποιον. Είμαι στην αναμονή".

Δεν υπάρχουν σχόλια: