Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Ωραίος ο Θεοδωρίδης

Σταράτα τα είπε ο ηγέτης του Παναιτωλικού ερωτηθείς για τα "σκαμπανεβάσματα" στην καριέρα του.
Ωραίος ο Θεοδωρίδης
Ο Γιώργος Θεοδωρίδης βγήκε στο ραδιόφωνο του "Novasport FM" και έδωσε ξεκάθαρες εξηγήσεις για την πορεία της καριέρας του χωρίς να κρυφτεί πίσω από τα δάχτυλό του.
Διαβάστε τις δηλώσεις του...
"Πάντα υπήρχαν διάφορες συγκυρίες, αλλά το μεγαλύτερο φταίξιμο το είχα εγώ. Όταν ένας παίκτης δεν τα έχει βρει με τον εαυτό του, δεν έχει ξεκάθαρο μυαλό, αυτά παθαίνει. Εγώ -έστω και στα 28 μου- το συνειδητοποίησα. Δεν πρέπει να βάζεις μακροπρόθεσμους στόχους -να κάνεις μεταγραφή, να πας στο εξωτερικό κλπ. Εγώ δεν ήμουν συγκεντρωμένος.
Από τη στιγμή που το έκανα, που έβαλα στόχο να ευχαριστηθώ το να παίζω σε μια ομάδα, όλα πήγαν καλύτερα. Ο καθένας παίρνει στο τέλος αυτό που του αξίζει. Εγώ με θυμάμαι πάντα να έχω τάσεις φυγής. Να φύγω απ’ τη μια ομάδα, να πάω στην άλλη, να πάω πού;;; Κατάλαβα, όμως, ότι τελικά αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να ευχαριστιέσαι το παιχνίδι. Είναι δύσκολο να βρεις τον εαυτό σου. Έστω και αργά, το κατάφερα και είμαι χαρούμενος".

Δεν υπάρχουν σχόλια: