Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2012

Χάρντεν: «Με πλήγωσε η Θάντερ»

Χάρντεν: «Με πλήγωσε η Θάντερ»
Πικραμένος από τη συμπεριφορά της Θάντερ εμφανίστηκε ο Τζέιμς Χάρντεν. Ο γκαρντ που μετακόμισε στους Ρόκετς παραμονές της έναρξης της σεζόν δήλωσε πως η ομάδα της Οκλαχόμα τού έδωσε διορία μόλις μιας ώρας για να αποδεχτεί ή όχι την πρόταση για τετραετές συμβόλαιο έναντι 54 εκατ. δολαρίων.

«Μετά από όλα όσα πετύχαμε μαζί, μου δώσανε μία ώρα. Ήταν μια από τις μεγαλύτερες αποφάσεις της ζωής μου. Ήθελα να πάω σπίτι μου και να το σκεφτώ. Η συμπεριφορά αυτή με πλήγωσε», δήλωσε ο 23χρονος άσος, που πάντως θεωρεί πως… κάθε εμπόδιο είναι για καλό. «Αν έμενα στην Οκλαχόμα θα είχα τους ίδιους ταλαντούχους συμπαίκτες, κάποιους All Star και δεν θα είχε πρώτο ρόλο στην ομάδα, κάτι που δεν με πείραζε. Όμως δεν θα είχα την ευκαιρία να δείξω το ταλέντο μου. Τώρα με τους Ρόκετς έχω μια διαφορετική προοπτική», τόνισε.



πηγή: sport-fm.gr
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: