Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015

«Έχω καλές σχέσεις με τον Κριστιάνο»

Εγκώμια πολλά για τον Κριστιάνο Ρονάλντο και μια διάψευση από τον Ράφα Μπενίτεθ. «Έχω πολύ καλές σχέσεις μαζί του», τόνισε ο Ισπανός τεχνικός.

«Έχω καλές σχέσεις με τον Κριστιάνο»
Το χθεσινό επεισόδιο στην προπόνηση της Ρεάλ Μαδρίτης με τον Κριστιάνο Ρονάλντο δεν είναι αντιπροσωπευτικού της σχέσης του με τον Ράφα Μπενίτεθ.

Ο προπονητής της «βασίλισσας» σε συνέντευξη που παραχώρησε επεσήμανε ότι οι σχέσεις του με τον Πορτογάλο άσο είναι καλές θέλοντας να βάλει ένα τέλος στα όσα γράφηκαν χθες.

«Πρέπει να δουλέψεις πρώτα μαζί του για να διαπιστώσεις το πόσο ανταγωνιστικός είναι, και πόσο του αρέσει να νικά», ανέφερε –αρχικά- ο Μπενίτεθ και συνέχισε:

«Έχει μεγάλη ποιότητα είναι ο καλύτερος ποδοσφαιριστής στον κόσμο. Μακάρι όλοι οι ποδοσφαιριστές να είχαν το ίδιο πάθος για την νίκη. Οι σχέσεις μου μαζί του είναι όπως και με τους άλλους παίκτες. Μιλάω πολύ με όλους, αλλά τίποτα το ιδιαίτερο. Σας διαβεβαιώνω ότι οι σχέσεις μου μαζί του είναι καλές», κατέληξε. *Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: