Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

Συγκλονίζει ο Κυζερίδης: «Παίρνω δύναμη από τη συμπαράσταση του κόσμου»


Συγκλονίζει ο Κυζερίδης: «Παίρνω δύναμη από τη συμπαράσταση του κόσμου»

Στη δύναμη που του δίνει η συμπαράσταση του κόσμου, στο πρόβλημα υγείας που περνάει αναφέρθηκε ο Νίκος Κυζερίδης. Συγκλονίζουν τα λόγια του για τον τρόπο που του έχουν φερθεί γνωστοί και ξένοι.

Δεν έχουν τελειωμό τα μηνύματα συμπαράστασης που λαμβάνει καθημερινά ο Νίκος Κυζερίδης, με τον παλαίμαχο άσο που αντιμετωπίζει σοβαρό πρόβλημα υγείας να δηλώνει πως αντλεί δύναμη από τον κόσμο που βρίσκεται στο πλευρό του.

Αναλυτικά όσα δήλωσε στον Arena Fm 89,4

«Να πω και πάλι ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλον τον κόσμο. Από την ημέρα που έφυγα από την Ελλάδα έχω γεμίσει τόσο πολύ την μπαταρία, βλέπω τον εαυτό μου τόσο αλλαγμένο.

Έχω πάρει τόση δύναμη. Με ψάχνει κόσμος που ούτε καν ξέρω, να μου μιλήσει στη σελίδα στο facebook. Είναι συγκλονιστικό όλο αυτό από φίλους όλων των ομάδων. Πραγματικά είτε είναι πρόεδροι, ο Καρυπίδης, ο Παπαθανάσακης, οι ποδοσφαιριστές του ΠΑΟΚ.

Θέλω να ευχαριστήσω ειδικά κάποιον που ποτέ δεν με ήξερε, έχει γίνει ένας άγγελος πάνω από το κεφάλι μου. Τα λόγια του, η αγάπη του, η στήριξη του, η οικονομική του βοήθεια ήταν συγκλονιστική.

Κι αυτός που μου έχει δώσει από το υστέρημά του 5-10 ευρώ, έναν σταυρό, ένα λάδι από την Παναγιά, μου δίνει τεράστια δύναμη. Πάντα θα είναι στις προσευχές μου.

Έπαιξα στο φιλικό μια ώρα, παρά το μηχάνημα που έχω μέσα μου για τις χημειοθεραπείες, που δίνει το φάρμακο στην καρδιά. Το ήθελα τόσο πολύ και ας ήταν το τελευταίο μου. Ο γιατρός μου είπε αφού το ήθελες μπράβο σου.

Η κόρη μου ήταν στο γήπεδο και η μητέρα της έστελνε μηνύματα, πες του μπαμπά σου να βγει. Δεν ήθελα να βγω. Μόνο αυτό που αισθάνθηκα, πήγα πίσω πολλά χρόνια, με αυτά τα μεγαθήρια, με τον κόσμο στο Χαριλάου, ήμουν στα ουράνια».

Δεν υπάρχουν σχόλια: