Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2016

Μπουμάλ: «Όνειρο να παίξω στον Παναθηναϊκό»


Μπουμάλ: «Όνειρο να παίξω στον Παναθηναϊκό»

Στόχο να παίξει στον Παναθηναϊκό από τότε που ήρθε στην Ελλάδα είχε ο Ολιβιέ Μπουμάλ, όπως δήλωσε ο ίδιος στην εκπομπή «Kick Off» του ΣΚΑΪ. «Μπορώ να προσφέρω στον Παναθηναϊκό» αναφέρει.

Στην εκπομπή «Kick Off» του ΣΚΑΪ φιλοξενήθηκε ο Ολιβιέ Μπουμάλ, μιλώντας για το νέο του ξεκίνημα και τους στόχους που θέτει πλέον ως παίκτης του Παναθηναϊκού.

Ο Καμερουνέζος άσος του Παναθηναϊκού μεταξύ άλλων τόνισε πως από τη μέρα που πάτησε το πόδι του στην Ελλάδα είχε στόχο να αγωνιστεί με τα χρώματα των πρασίνων , ενώ παράλληλα δήλωσε ότι έχει την ικανότητα να προσφέρει στο «τριφύλλι».

Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ολιβιέ Μπουμάλ στο «Kick Off» του ΣΚΑΪ

Για τη μεταγραφή του: «Εάν παίρνεις χρήματα αλλά δεν αισθάνεσαι καλά, δεν το διασκεδάζεις. Δεν θα είσαι ευτυχισμένος. Έτσι, το πιο σημαντικό δεν είναι αν θα πάρεις 60 ή 200. για εμένα το πιο σημαντικό είναι η πρόοδος. Όταν πρωτοήρθα στην Ελλάδα, το όνειρό μου ήταν να αγωνιστώ στον Παναθηναϊκό. Κι αυτό γιατί βρέθηκα στις ακαδημίες της Σεντ Ετιέν, που σχεδόν έχουν τα ίδια χρώματα, το πράσινο».

Για το τι μπορεί να προσφέρει στην ομάδα: «Νομίζω ότι το πιο σημαντικό για έναν ποδοσφαιριστή είναι να είναι δυνατός στο μυαλό. Δεν έχω κάποιο θέμα με το μυαλό μου και πολλοί άνθρωποι θα εκπλαγούν με αυτά που μπορώ να προσφέρω στον Παναθηναϊκό. Εδώ στην Ελλάδα ο κόσμος γνωρίζει ποιος είναι ο Μπουμάλ. Εάν πρέπει να πω για κάποια χαρακτηριστικά μου, είμαι γρήγορος, έχω καλή τεχνική και καλό σουτ, μπορώ επίσης να πασάρω. Άλλωστε βρίσκομαι ψηλά στις ασίστ στο πρωτάθλημα».
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: