Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

Το μήνυμα λατρείας της Ελίζαμπεθ στον Σάντσεθ!! (pic)


Το μήνυμα λατρείας της Ελίζαμπεθ στον Σάντσεθ (pic)

Την αγάπη της στο σύντροφο της και αμυντικό του Παναθηναϊκού, Σέρχιο Σάντσεθ, έδειξε μέσω Instagram η πανέμορφη, Ελίζαμπεθ.

«Σε ό,τι αφορά τη ζωή και για όσους γνωρίζουν καλύτερα… Από τη στιγμή που είμαι στο πλευρό σου, έχω μάθει πολλά πράγματα επειδή είμαι δίπλα σου. Είναι μια νέα εμπειρία που με κάνει χαρούμενη και προσφέρει στη ζωή μου μια μοναδική εμπειρία.

Πρόκειται για τα σημαντικότερα πράγματα, που δίνουν ωστόσο μεγάλη σημασία στη ζωή μας.

Επειδή, για εμένα δεν θα υπάρξει καλύτερο πράγμα από το να ξέρω ότι κάθε πρωί ανοίγοντας τα μάτια μου θα δω ότι είσαι εσύ εκεί. ΣΕ ΑΓΑΠΩ
».

Με αυτό το μήνυμα, η «καυτή» σύντροφος του Σέρχιο Σάντεθ, Ελίζαμπεθ, φανέρωσε την λατρεία και πάλι για τον Ισπανό στόπερ του Παναθηναϊκού.










*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: