Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

Σνάιντερ: "Όνειρο ο τελικός στο Μπερναμπέου"

Επιμέλεια: Δ.Μ.

O Γουέσλι Σνάιντερ έφυγε το περασμένο καλοκαίρι από το "Μπερναμπέου" για να πάει στην Ίντερ και οκτώ μήνες αργότερα μόνο μετανιωμένος δεν είναι για την επιλογή του.

Αιτία φυσικά το γεγονός ότι απέκτησε πρωταγωνιστικό ρόλο στους "νερατζούρι" και απέχει δύο βήματα από τον μεγάλο τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ σε αντίθεση με τη Ρεάλ που έχει αποχαιρετήσει πρόωρα τη διοργάνωση, με τον Ολλανδό να κάνει λόγο μάλιστα για όνειρο ζωής να κατακτήσει το τρόπαιο μέσα στο πρώην ποδοσφαιρικό σπίτι του.

"Έγινε το όνειρό μου από τη στιγμή που πήγα στην Ίντερ, καθώς ήξερα ότι ο τελικός ήταν στο Μπερναμπέου. Ονειρευόμουν να φτάσω στον τελικό και να σηκώσω το τρόπαιο.

Μας μένουν δύο παιχνίδια για το στόχο μας οπότε πάμε να τον κυνηγήσουμε. Όλα είναι πιθανά", τόνισε ο διεθνής άσος των "οράνιε" στην επίσημη ιστοσελίδα της UEFA, για να μιλήσει στη συνέχεια για τον Λιονέλ Μέσι επιστρατεύοντας και λίγο... χιούμορ:

"Ναι, έχω ακούσει για τον Μέσι... Πιστεύω πως αυτή τη στιγμή είναι ο κορυφαίος παίκτης στον κόσμο, όμως φυσικά και υπάρχει τρόπος να τον σταματήσουμε. Γιατί όχι.

Θα δούμε αν γίνεται αυτή την εβδομάδα. Έχω συνειδητοποιήσει πως είμαι ένας από τους μεγάλους παίκτες της ομάδας και ελπίζω να συνεχίσω να είμαι μέχρι την τελική ευθεία της σεζόν, που ξεκινά τώρα.

Πιστεύω ότι ο Μουρίνιο είναι ένας φανταστικός τεχνικός. Ξέρει ακριβώς πως να διαχειρίζεται τόσο τα άτομα όσο και όλη την ομάδα. Για αυτό το λόγο δεν φοβάμαι τον ημιτελικό. Θα μας δώσει πληροφορίες που κανείς άλλος δεν μπορεί. Αυτή είναι η δύναμη του Μουρίνιο".

Δεν υπάρχουν σχόλια: