Πέμπτη 22 Απριλίου 2010

Μπαλοτέλι: "Θα γίνω ο καλύτερος στον κόσμο"

http://www.sport24.gr/ast/cov/ba/ballo_b.jpgΠαρά το γεγονός ότι βρέθηκε στη "δίνη του κυκλώνα" κατά τη διάρκεια αλλά και αμέσως μετά τον αγώνα με τη Μπαρτσελόνα στο "Μεάτσα", προκαλώντας την οργή τόσο του κόσμου όσο και των συμπαικτών του και του προπονητή του, ο Μάριο Μπαλοτέλι δεν χάνει την καλή του διάθεση ενόψει του φινάλε της σεζόν.Ο "Super Mario" έκανε λόγο για... παρεξήγηση αναφερόμενος κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που βρέθηκε στα όσα έλαβαν χώρα το βράδυ της Τετάρτης ενώ θέλησε να στείλει ηχηρό μήνυμα στους επικριτές του υποστηρίζοντας πως είναι έτοιμος να γίνει ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο.

"Νομίζω ότι υπάρχει δυσκολία να με καταλάβουν. Το 80% της ζωής μου είναι μακριά από το φως της δημοσιότητας. Όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά δεν μπορείς να χαμογελάς πάντα.

Ίσως ο κόσμος αλλάξει άποψη για μένα εάν με δει πως είμαι με τους φίλους μου",
τόνισε σε ιταλικό μέσο ο διεθνής με την U21 της Εθνικής Ιταλίας, και πρόσθεσε:

"Είμαι πανέτοιμος για να γίνω ο πιο δυνατός παίκτης στον κόσμο. Αυτό είναι το όνειρό μου από τότε που ήμουν μικρός.

Είμαι ήρεμος και τίποτα δεν έχει αλλάξει. Από την παιδική μου ηλικία είχα αυτό το όνειρο και δεν έχω την παραμικρή πρόθεση να τα διαλύσω όλα."

Δεν υπάρχουν σχόλια: