Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Μπράουν: «Θα κάνω τα πάντα για να κερδίζει ο Άρης»

Ο Μπόμπι Μπράουν ανήκει και επισήμως στο ρόστερ του Άρη. Ο Αμερικανός γκαρντ υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας με τους Θεσσαλονικείς μέχρι το τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής περιόδου και ανακοινώθηκε. Ο 26χρονος παίκτης δήλωσε ενθουσιασμένος με την επιλογή του και έτοιμος να προσφέρει τις υπηρεσίες του στους «κίτρινους».

«Είμαι πολύ ενθουσιασμένος με την επιλογή μου να έρθω στον Άρη και να αποτελέσω μέλος μιας ομάδας με τόσο μεγάλη παράδοση και ιστορία. Χθες ήμουν έτοιμος να επιστρέψω στην πατρίδα μου, την Καλιφόρνια, αλλά την τελευταία στιγμή ήρθε πρόταση από τον Άρη και είμαι πολύ ικανοποιημένος για την απόφασή μου να έρθω εδώ», είπε αρχικά το νέο μεταγραφικό απόκτημα που στη συνέχεια μίλησε για τις πληροφορίες που συνέλεξε για την ομάδα: «Είχα μια συνομιλία με τον προπονητή της ομάδα ο οποίος μου εξήγησε κάποια πράγματα. Επίσης συνομίλησα με τον Πι Τζέι Τάκερ, ο οποίος μου ανέφερε πολλά για την ομάδα, την πόλη και τους φιλάθλους του Άρη. Είμαι έτοιμος να αγωνιστώ και να βοηθήσω την ομάδα μου. Όλοι οι συμπαίκτες μου και ο προπονητής μου θα με βοηθήσουν ώστε να προσαρμοστώ όσο το δυνατόν πιο γρήγορα. Είμαι χαρούμενος που ήρθα στον Άρη καθώς έχω μάθει πολλά για την ομάδα».

Όσον αφορά στους τομείς στους οποίους μπορεί να βοηθήσει, σχολίασε: «Μου αρέσει να παίζω καλά στην άμυνα και να ανοίγω χώρους στους συμπαίκτες μου ώστε να σκοράρουν. Μπορώ επίσης να σκοράρω, να πιέσω τη μπάλα. Θα κάνω τα πάντα για να κερδίζει ο Άρης».

WHO IS WHO

Όνομα: Μπόμπι Μπράουν

Ημερομηνία γέννησης: 24 Σεπτεμβρίου 1984

Τόπος γέννησης: Λος Άντζελες (Καλιφόρνια)

Εθνικότητα: Αμερικανική

Ύψος: 1,88

Θέση: Γκαρντ


Προηγούμενες ομάδες: Πρόκομ(Πολωνία, 2010-2011), Νιου Όρλεαν Χόρνετς(ΝΒΑ, 2009-2010), Λος Άντζελες Κλίπερς(ΝΒΑ, 2009-2010), Σακραμέντο Κίνγκς(ΝΒΑ, 2008-2009), Μινεσότα Τίμπεργουλβς(ΝΒΑ, 2008-2009), Άλμπα Βερολίνου(Γερμανία, 2007-2008), Φούλερτον(NCAA, 2006-2007, 2005-2006,2004-2005, 2003-2004).

Οι κυριότερες διακρίσεις του:

Συμμετοχή στο σάμερ λιγκ του Λάς Βέγκας με την ομάδα των Τορόντο Ράπτορς το 2010
Συμμετοχή στο σάμερ λιγκ του Λάς Βέγκας με την ομάδα των Μινεσότα Τίμπεργουλβς το 2009
Συμμετοχή στο σάμερ λιγκ του Λας Βέγκας με την ομάδα των Νιου Όρλεαν Χόρνετς το 2008
Πρωταθλητής Γερμανίας με την Άλμπα Βερολίνου το 2008
Συμμετοχή στο All Star Game της Γερμανίας το 2008

Δεν υπάρχουν σχόλια: