Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

"Μαύρη πέτρα" από Γκάμπριελ

Ο Γκάμπριελ δεν έχει καμιά διάθεση να επιστρέψει στον Παναθηναϊκό. Προτιμά να μείνει για πάντα στην Γκρέμιο, όπου τώρα αγωνίζεται ως δανεικός. Ο ίδιος αποκάλυψε ότι έρχεται στην Ελλάδα ο μάνατζέρ του για να υλοποιήσει την επιθυμία του.

«Οι άνθρωποι της Γκρέμιο με κάλεσαν και μου έδειξαν το ενδιαφέρον τους. Θα εξουσιοδοτήσουν τον μάνατζέρ μου για να ταξιδέψει στην Ελλάδα και να λύσει το συμβόλαιό μου. Αν εξαρτάται από εμένα, σίγουρα θα έμενα στην Γκρέμιο. Τώρα, από ό,τι ξέρω στην Ελλάδα επικρατούν άσχημες οικονομικές συνθήκες και τα πράγματα θα είναι δύσκολα" είπε ο Βραζιλιάνος μπακ.

Ο Γκάμπριελ έχει ενημερωθεί για τις διοικητικές εξελίξεις στον Παναθηναϊκό. "Έχει αλλάξει η διοίκηση στο σύλλογο και δεν ξέρω ποιος παίρνει τις αποφάσεις. Η δική μου επαφή με την ομάδα εκεί, είναι με έναν Πορτογάλο τεχνικό διευθυντή, τον Κάρλος Φρέιτας, ελπίζοντας ότι θα είναι εκεί για να με βοηθήσει" δήλωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: