Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Μανιάτης: "Η ΑΕΚ μου έδινε περισσότερα..."

Ο Γιάννης Μανιάτης προτίμησε τον Ολυμπιακό αν και η ΑΕΚ του πρόσφερε περισσότερα χρήματα. Το αποκάλυψε ο ίδιος στη συνάντηση που είχε με τον Βαγγέλη Μαρινάκη. "Θα μπορούσα να πάω στην ΑΕΚ, που θα έπαιρνα τη φανέλα σπίτι μου. Και μου έδινε και περισσότερα χρήματα, γιατί με είχε περισσότερο ανάγκη. Επιλογή μου όμως ήταν ο Ολυμπιακός και όχι γιατί απλά μικρός συμπαθούσα την ομάδα" είπε.

Το νέο απόκτημα του Ολυμπιακού δεν φοβάται τον συναγωνισμό που θα συναντήσει στον Πειραιά. "Έρχομαι για να διεκδικήσω τις ευκαιρίες μου, γνωρίζοντας ότι ο Τοροσίδης είναι δύναμη. Και έχουμε και καλή σχέση. Μη φοβάσαι τίποτα. Από μένα δεν θα έχει κανένα πρόβλημα ο Ολυμπιακός», τόνισε ο Μανιάτης στον πρόεδρο του Ολυμπιακού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: