Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2011

«Δεν έχω σκεφτεί να φύγω»

Τις φήμες που τον θέλουν να φεύγει από την Λίβερπουλ, αρνήθηκε ο Φερνάντο Τόρες, τονίζοντας πως τώρα η ομάδα πρέπει να μείνει ενωμένη. Ο 26χρονος επιθετικός έχει συμβόλαιο με τους «κόκκινους» μέχρι το 2013, έχοντας ωστόσο οψιόν για επέκταση της συνεργασίας για ακόμη ένα χρόνο.

«Τώρα περισσότερο από ποτέ πρέπει να μείνουμε ενωμένοι. Θέλουμε να κερδίζουμε στους αγώνες για να βελτιώσουμε τη θέση μας στον βαθμολογικό πίνακα. Αυτός είναι ο σκοπός μας και απαιτώ την πλήρη υποστήριξη από τους φίλους μας για να το κάνουμε αυτό», ήταν τα λόγια του Τόρες, ο οποίος συμπλήρωσε,

«Το μυαλό μου είναι στη Λίβερπουλ και στο πως θα τη βοηθήσω για να σώσουμε τη σεζόν. Είμαι επαγγελματίας και πάντα προσηλωμένος στα καθήκοντά μου. Δεν έχω σκεφτεί να φύγω, αν και αυτό είναι κάτι που εξαρτάται από τον σύλλογο», τόνισε ο Ισπανός.

Δεν υπάρχουν σχόλια: