Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Φερέιρα: «Σκέφτομαι να φύγω το καλοκαίρι»

Απίστευτα σοκαρισμένος παραμένει ο Ζεσουάλδο Φερέιρα, με τα γεγονότα του «Γ. Καραϊσκάκης» και δεν το έκρυψε από τους παίκτες του κατά την διάρκεια της προπόνησης.

«Πρώτη φορά συνάντησα τέτοιες εικόνες στην καριέρα μου. Πραγματικά σοκαρίστηκα με όλα αυτά και είμαι πολύ στεναχωρημένος. Είμαι ακόμη πιο στεναχωρημένος γιατί μας στέρησαν τη νίκη. Μας πήραν κάτι που αξίζαμε. Η άποψη μου είναι πως νικήσαμε το ματς και σας δίνω συγχαρητήρια για την προσπάθεια σας. Παρ' ότι δεν ξεκινήσαμε καλά και δεχθήκαμε ένα γκολ που σας είχα πει ότι είναι μία κομπίνα που την κάνουν οι αντίπαλοι, εμείς κοιμηθήκαμε. Μετά όμως αντιδράσαμε τέλεια. Μέχρι που έγινε η φάση του κανονικού γκολ. Ειλικρινά δεν ξέρω πως και με ποιον τρόπο θα το ξεπεράσω, αλλά αυτό είναι δικό μου θέμα. Αυτή τη στιγμή σκέφτομαι μήπως φύγω το καλοκαίρι. Θα δούμε. Τώρα όμως οφείλουμε να συνεχίσουμε και να μην αφήσουμε κανέναν να σταματήσει τη δουλειά μας. Πάμε για νίκη το Σάββατο με τον Ατρόμητο. Να κάνουμε 7 νίκες. Δεν μου έχει ξανατύχει να είμαι στο -10 από την κορυφή, αποτελεί δυσάρεστη κατάσταση για μένα. Την αποδέχομαι, θεωρώ ότι είναι άδικη και πλασματική διαφορά στη  βαθμολογία».

Δεν υπάρχουν σχόλια: