Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

Τόρες: «Θα ξεπληρώσω τον Αμπράμοβιτς»

Την ευγνωμοσύνη του στον Ρόμαν Αμπράμοβιτς για το γεγονός ότι τον αγόρασε με τόσα πολλά χρήματα από την Λίβερπουλ, είναι διατεθειμένος να δείξει μέσα στο γήπεδο ο Φερνάντο Τόρες. Ο επιθετικός της Τσέλσι υποσχέθηκε στον Ρώσο ιδιοκτήτη της ομάδας πολλά γκολ, αφού μόνο έτσι μπορεί να του ανταποδώσει την εμπιστοσύνη στο πρόσωπό του.

«Ως επιθετικός, μου ζητάνε να πετυχαίνω γκολ, οπότε θα πληρώσω με γκολ. Ακόμα δεν έχω δει τον Ρόμαν Αμπράμοβιτς, ο οποίος από την κίνησή του και μόνο να ξοδέψει τόσα χρήματα για την απόκτησή μου δείχνει ότι ακόμα θέλει να γράψει ιστορία με την Τσέλσι. Θέλουμε όλοι να τον ξεπληρώσουμε για την προσπάθειά του και εγώ από την πλευρά μου θα το κάνω μέσα στο γήπεδο» δήλωσε στη “Sun” ο Ισπανός στράικερ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: