Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Ανοιχτό «παράθυρο» από Χίντινγκ

Μπορεί να μην θέλησε να τοποθετηθεί επίσημα παίρνοντας θέση για το ενδεχόμενο να αναλάβει το πόστο του προπονητή στην Τσέλσι ο Γκους Χίντινγκ, ωστόσο δεν απέκλεισε την περίπτωση μεταθέτοντας τις συζητήσεις για αργότερα.

Ο ομοσπονδιακός τεχνικός της Τουρκίας ενόψει των αγώνων της ομάδας του δεν θέλησε να εμπλακεί σε νέα φημολογία και να πυροδοτήσει συζητήσεις για το μέλλον του, τονίζοντας ότι πρωταρχικός στόχος είναι το ματς που έρχεται για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα κόντρα στο Βέλγιο:

«Έχω ακούσει πολλές φήμες μέχρι τώρα. Είπα στους παίκτες μου να μείνουν συγκεντρωμένοι για το παιχνίδι με το Βέλγιο και το ίδιο θα κάνω κι εγώ. Στην καριέρα μου έχω συνολικά λίγα ματς πάντως. Θα ήθελαν να εμπλακώ σε μία καθημερινότητα, όμως αυτό δεν γίνεται όταν είμαι ομοσπονδιακός προπονητής. Δεν θέλω να μπω τώρα όμως σε μια τέτοια συζήτηση. Θέλω να μείνω απερίσπαστος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: