Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

«Αν μιλήσω για την ΕΠΟ θα σας σηκωθεί η τρίχα»

«Κεραυνούς» πέταξε ο Λάκης Σημαιοφορίδης που με την παρέμβαση του έστειλε τα Τρίκαλα στην δευτεροβάθμια επιτροπή εφέσεων και αποκαλύπτει σημεία και τέρατα για την λειτουργία της επιτροπής αδειοδότησης της ΕΠΟ.


Αναλυτικά η συνέντευξη του Λάκη Σημαιοφορίδη στον Athletic Radio 104,2


Για τον τρόπο λειτουργίας της ΕΠΟ: «Αυτό είναι ακόμα μια απόδειξη και πόσο πρόχειρα και αδιαφανή είναι τα πράγματα σε αυτήν την χώρα και στο ποδόσφαιρο μας που ακολουθεί την πορεία της κοινωνίας μας. Βέβαια, επειδή πολλές φορές τα γενικεύουμε, καλό είναι να ασχολούμαστε με αυτό που μας ενδιαφέρει. Δεν μπορούν κάποιοι να υπόσχονται διαφάνεια αλλά και να το αποδεικνύουν με πράξεις».


Για το ιστορικό της υπόθεσης: «Υπήρχαν 11 ποδοσφαιριστές που είχαν απαιτήσεις από το τότε ΤΑΠ Τρικάλων το 2006. Όταν μια ομάδα γίνεται μια ΠΑΕ οφείλει να δώσει τα χρήματα σε αυτούς τους ποδοσφαιριστές. Στην συνέχεια, οι παίκτες έκαναν προσφυγή και ήδη έχει γίνει κατάπτωση μιας εγγυητικής επιταγής. Εγώ ήδη έκανα καταγγελία στο ΔΣ της ΕΠΟ γιατί βάσει ΚΑΠ δεν μπορεί μια ομάδα να προσφύγει στα πολιτικά δικαστήρια εις βάρος παικτών και από ότι με ειδοποίησαν πρέπει να κάνει πίσω η ΠΑΕ Τρίκαλα».


Για τις δικές του ενέργειες: «Ενημέρωσα την επιτροπή για τις οφειλές και περίμενα ότι δεν θα δινόταν άδεια στα Τρίκαλα. Η επόμενη μου κίνηση ήταν να στείλω ένα έγγραφο στην επιτροπή και να μου κοινοποιηθεί το σκεπτικό της απόφασης. Τελικά ασκήθηκε έφεση. Η έφεση γίνεται είτε από την ίδια την ομάδα, είτε από τον διευθυντή της αδειοδότησης. Στην ουσία, η ΕΠΟ κάνει έφεση εις βάρος της απόφασης και κατά συνέπεια γίνονται δεκτές οι θέσεις των ποδοσφαιριστών».


Για το πως βλέπει ο ίδιος όλες τις διαδικασίες: «Το γεγονός που μου προκάλεσε εντύπωση ήταν ότι η πρωτοβάθμια επιτροπή πέρασε τον φάκελο των Τρικάλων και ενώ γνώριζε ότι υπάρχουν οφειλές. Αυτό συνέβη παράτυπα και χωρίς να υπάρχει. Υπάρχουν νόμοι και κανονισμοί που πρέπει να εφαρμοστούν. Αυτό το παρέβλεψε η επιτροπή δίνοντας την άδεια στα Τρίκαλα. Το είπα και στην επιτροπή ότι το θέμα δεν θα μείνει εδώ. Μέσω του ΠΣΑΠ θα το στείλω στην παγκόσμια ομοσπονδία παικτών και στην συνέχεια στην ΟΥΕΦΑ. Εγώ δεν είμαι κανένα παιδάκι για να το κοροιδεύουν. Ο κανονισμός είναι ξεκάθαρος. Αναφέρει ότι πρέπει να υπάρχει συμφωνία ή εξόφληση των παικτών. Και αναρωτιέμαι εγώ: Όταν δεν υπάρχουν αυτά τα έγγραφα, πως δίνεται η άδεια; Στην ΕΠΟ υπάρχει μια μυστικοπάθεια και δεν μπορώ να την δεχτώ ως Έλληνας πολίτης. Δεν μπορεί να υπάρχει κάποια μυστικοπάθεια και να μην μπορεί κάποιος να πληροφορηθεί τα έγγραφα που απαιτούνται. Υπάρχουν ή όχι κανόνες διαφάνειας;»


Για την απόφαση της επιτροπής αδειοδότησης: «Δεν μπορώ να λαϊκίζω. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι παρατύπως δόθηκε μια άδεια. Αν έγινε κάτι, αφορά άλλους. Εμένα με ενδιαφέρει η επίσημη θέση και από ότι φαίνεται ότι στην δευτεροβάθμια επιτροπή θα αποδειχθεί ότι κακώς δόθηκε η άδεια. Η επιτροπή γνώριζε τις όφειλες όμως δεν γνωρίζω τον λόγο που έδωσε την άδεια από την στιγμή που η ΠΑΕ Τρίκαλα δεν προσκόμισε τα απαραίτητα έγγραφα. Είτε την εξοφλητική απόδειξη, είτε έγγραφο που αναφέρει τον διακανονισμό. Η επιτροπή τα γνώριζε όλα. Έστειλα την καταγγελία μου και με συγκεκριμένα πράγματα. Με λεπτομέρειες και τι ακριβώς συμβαίνει με τις τελεσίδικες αποφάσεις».


Για την ΕΠΟ: «Στην ΕΠΟ γίνονται πολλά και διάφορα πράγματα. Αν καθόμασταν να μιλήσουμε, θα σας σηκωνόταν η τρίχα. Επειδή ζω το ελληνικό ποδόσφαιρο από 16 χρονών ξέρω τι συμβαίνει ακριβώς. Επαναλαμβάνονται συνεχώς πράγματα και υπάρχει δικαιολογημένη η αγανάκτηση από τους Έλληνες φιλάθλους. Η ΕΠΟ είναι κράτος εν κράτη. Δεν μπορεί ο καθένας να κάνει αυτό που θέλει για το χατίρι του φίλου του. Υπάρχουν νόμοι που πρέπει να τηρούνται. Αν πρέπει να πέσει ο Παναθηναϊκός, να πέσει και ο Παναθηναϊκός για παράδειγμα. Δεν γίνεται να προσπερνιούνται όλα έτσι. Εγώ έστειλα νέο έγγραφο και τους ζήτησα να μου πουν το σκεπτικό της απόφασης. Έτσι, για να μας κλείσουν το στόμα. Ούτε αυτό έχουν όμως».


Για την υπόθεση του ΟΦΗ: «Εύχομαι να πάνε όλα καλά. Για όνομα του Θεού δεν μπορεί να παίζει ο ΟΦΗ στην Β’ Εθνική. Υπάρχουν ομάδες που πρέπει να παίζουν μόνιμα στην Σούπερ Λιγκ. Όπως και τα Γιάννενα. Υπάρχουν άλλες ομάδες που δεν πρέπει καν να υπάρχουν αλλά και άλλα κριτήρια στο ποιες ομάδες πρέπει να παίζουν στην μεγαλύτερη κατηγορία».


Για τον υποβιβασμό του Ηρακλή: «Τυπικώς είναι οριστική. Εγώ έχω μια πιο προχωρημένη σκέψη. Θεωρώ ότι η προσφυγή στο CAS είναι άνευ αντικειμένου και θα στοιχίσει μόνο οικονομικά. Ίσως με μια άλλη διαδικασία και αν ζητηθεί η γνώμη μου, τότε θα την πω».The Player

Δεν υπάρχουν σχόλια: