Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

«Δεν είμαι ο επόμενος ‘special one’!»

Ο Άντε Βίλας Μπόας αρνείται να τον συγκρίνουν με τον Ζοσέ Μουρίνιο, τονίζοντας πως είναι ένας απλός προπονητής που έχει κορυφαίους παίκτες…
«Δεν είμαι ο επόμενος ‘special one’!» (BINTEO)
«Δεν είμαι αντίπαλος κάποιου που θα γίνει καλύτερος προπονητής όλων των εποχών. Πρέπει να κρατήσω αποστάσεις γιατί πιστεύω πως έχω την δική μου προσωπικότητα και ο τρόπος που δουλεύω είναι πολύ διαφορετικός», είπε στον πορτογαλικό Τύπο ο τεχνικός της Πόρτο και πρόσθεσε:
«Με παρομοιάζουν με έναν από τους καλύτερους προπονητές στον κόσμο και πρέπει να ζήσω μ' αυτό. Πιστεύουν ότι είμαι ο επόμενος, αλλά δεν είμαι. Είμαι ένας απλός προπονητής που έχει το προνόμιο να έχει κορυφαίους παίκτες και μία ημέρα ίσως να μην το έχω. Δεν είμαι ο Special One, μετά μπορώ να γίνω ο Shit One».

Δεν υπάρχουν σχόλια: