Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

Στοιχημα με τον Bet Steloumpas




ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΔΕΡΦΙΑ...
Ειπα να κανω κανα μπανακι εχθες Κυριακη και να ξεφυγω λιγο , τωρα που δεν εχει και πλουσιο κουπονι να ηρεμισω. Εφυγα το πρωι για Χαλκιδικη λοιπον χωρις να εχω παιξει καποιο δελτιο και χωρις να εχω το μυαλο μου στο κουπονι. Φτανοντας στον προορισμο μου μια χαρα με τον καιρο να ειναι καταπληκτικος και το ματι μου να εχει ανοιξει σαν τα συνορα της Ελλαδας απο τα θηλυκα , χτυπαει το κηνιτο μου και χωρις να δω ποιος ειναι ειχα μια ασχημη διαισθηση για το τι θα ακουσω....
Ηταν ενας καλος φιλος μου λοιπον απο το Μπαλι (Κυπριος στην καταγωγη) οπου με ειπε για τεραστια πονταρισματα που παιχτηκαν στην Ταυλανδη για ματς Β' Κατηγοριας. Στην αρχη να σας πω την αληθεια δεν τον πολυ πυστεψα γιατι η συγκεκριμενη ομαδα ειναι πολυ καθαρη απο οτι ειχα ακουσει. Το εψαξα το συγκεκριμενο ματς και προσωπικα αλλα και απο τηλεφωνα που εκανα. Οντως το ματς ειχε παρει πονταρισμα σε καποιες συκγεκτιμενες χωρες σε σημειο , over 2,5 και ανατροπη. Μετα απο λιγη ωρα το παρατησα το θεμα και συνεχισα την μπαναρα μου με αποτελεσμα να μην το παιξω και να μην ξανα ασχοληθω με το συγκεκριμενο ματς μιας και δεν ειμουνα 100% συγουρος. Χωρις να σας κουρασω αλλο θα σας πω οτι το ματς ΗΡΘΕ ΑΝΑΤΡΟΠΗ και οι πληροφοριες επιβεβαιωθηκανε....
Δεν με πειραξε πολυ που δεν το επαιξα αλλα με πειραξε οτι το ματς ειχε παρει πονταρισμα. Συνηθως κατι τετοια ματς παιζονται πολυ λιγα λεφτα για τα ματια του κοσμου και δεν παιρνουν πονταρισμα στο σημειο , στο over 2,5 και στην ανατροπη οπως το συγκεκριμενο.
ΓΙΑ ΠΟΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΜΑΤΣ...
Μια μερα ειπα και εγω να ησυχασω και παλι βρηκανε τον τροπο να με χαλασουνε την βολτα μου , δεν πειραζει ομως γιατι αξισε. Καθε εμποδιο σε καλο , λενε στο χωριο μου. Οσο για τα σημερινα ματς να σας πω οτι εβγαλα μια τριαδα με πολυ δυσκολια και παμε να δουμε γρηγορα ποια ματς κρατησαμε....

1η ΠΡΟΤΑΣΗ
ΜΙΛΙΚΟΣΚΙ : G-G (1,66)
ΦΡΕΝΤΡΙΚΣΤΑΝΤ : G-G (1,72)
ΟΥΡΟΥΓΟΥΑΗ : 1 (1,44)
ΒΕΤ 200 €
(ΑΠΟΔΟΣΗ 4,11)

Καλη τυχη σε ολους και να περνατε καλα , τα λεμε ξανα αυριο...

ΕΠΙΚΟΙΝΟΝΙΑ ΣΤΟ
facebook : Bet Steloumpas
e-mail : steloumpas10@hotmail.com

Β Α Ν Κ Α + 6 . 5 9 5 , 2 7 €
(ΑΠΟ 26-2-2011)

Δεν υπάρχουν σχόλια: