Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

Παπαδόπουλος: Απέρριψα τον Ατρόμητο, θέλω να μείνω στη Θέλτα"

Ο Δημήτρης Παπαδόπουλος τόνισε ότι θέλει να μείνει στο Βίγκο παρά το γεγονός ότι δεν υπολογίζεται από τον προπονητή του.
Την πρόθεσή του να παραμείνει στο Βίγκο αλλά και την άρνησή του σε πρόταση που του υπέβαλλε ο Ατρόμητος πριν από τρεις εβδομάδες γνωστοποίησε ο Δημήτρης Παπαδόπουλος.
Στις δηλώσεις του ο Ελληνας επιθετικός τόνισε πως "πριν από τρεις εβδομάδες μίλησα τόσο με τον προπονητή όσο και με τον τεχνικό διευθυντή του Ατρομήτου αλλά η πρόταση που μου παρουσίασαν δεν ήταν ενδιαφέρουσα τελικά.
Ο προπονητής μου μού είπε πράγματι ότι δεν με υπολογίζει αλλά τα πράγματα στο ποδόσφαιρο αλλάζουν συχνά. Εγώ έχω δύο χρόνια συμβόλαιο ακόμα με τη Θέλτα και θέλω να παραμείνω παίκτης της. Ο ατζέντης μου πάντως μελετά διάφορες προτάσεις για το μέλλον μου".
πηγή: contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: