Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

"Δεν ξέρω κάτι για διορία"

Ο δικηγόρος Παναγιώτης Πετρόπουλος, που εξουσιοδοτήθηκε προφορικά από τον Βλάση Τσάκα, να επικοινωνήσει με την πλευρά του Γιάννη Βαρδινογιάννη, δήλωσε ότι και ο ίδιος περιμένει τα έγγραφα, ώστε να νομιμοποιηθούν οι διαπραγματεύσεις και τόνισε ότι δεν γνωρίζει κάτι για διορία από πλευράς Γιάννη Βαρδινογιάννη.
"Δεν ξέρω κάτι για διορία"
Αναλυτικά όσα είπε ο Παναγιώτης Πετρόπουλος στον "Novasportfm 94,6":

"Έλαβα προφορική εντολή από τον κ. Τσάκα να ασχοληθώ με το θέμα. Βρίσκομαι κι εγώ… εν αναμονή των εγγράφων, προκειμένου να ξεκινήσω τις διαδικασίες. Ήδη, τηλεφώνησα στο γραφείο της άλλης πλευράς. Περισσότερο ήταν μία εθιμοτυπική επικοινωνία, ανταλλαγής τηλεφώνων και e-mail, ώστε να βάλουμε κάτω τα πράγματα τις επόμενες μέρες.

Δεν έχω γνωρίσει τον επενδυτή. Περιμένω, απλά, τα έγγραφα στο γραφείο μου. Δεν έχω ένδειξη ότι δεν είναι επίσημο το ενδιαφέρον, απλά, για την ώρα… κάνω τη δουλειά μου. Ούτε για τη διορία μπορώ να σας απαντήσω κάτι.

Εγώ σας λέω ποιες ακριβώς είναι οι ενέργειες που έκανα από τη στιγμή που ο κ. Τσάκας επικοινώνησε μαζί μου και μου έδωσε την προφορική εντολή".

Δεν υπάρχουν σχόλια: