Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

"Fuck Greece, fuck Maroussi"!!

Χυδαία επίθεση στην ομάδα του Αμαρουσίου εξαπέλυσε ο Αμερικανός, Ραλφ Μιμς, ο οποίος πριν από λίγες μέρες «κόπηκε» από την ομάδα των βορείων προαστίων εξαιτίας προβλημάτων στο γόνατο!
Πηγή φωτό: sentra-goal.gr
Μέσα από το προφίλ του σε σελίδα προσωπικής δικτύωσης έβρισε άσχημα τους «κιτρινόμαυρους» και απείλησε ότι θα προχωρήσει σε δικαστική διαμάχη!
«Συγχωρέστε με για το λεξιλόγιό μου, αλλά γαμ.... η Ελλάδα και γαμ... η ομάδα του Αμαρουσίου! Ο Ραλφ Μιμς είναι απόλυτα υγιής, σε καλή κατάσταση και το γόνατό του είναι ΤΕΛΕΙΟ! Ακόμα πιο δυνατό!
Σας γαμ... όλους εσάς τους εμπαθείς! Παίξατε μαζί μου; ΟΚ, ετοιμαστείτε για τον δεύτερο γύρο» ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ νωρίτερα είχε χρησιμοποιήσει ακόμα πιο σκληρή γλώσσα!
«Μερικοί άνθρωποι σ' αυτό τον κόσμο έχουν σκ... στο κεφάλι τους. Βρέθηκα στην Ελλάδα, στην ομάδα που λέγεται Μαρούσι και αυτοί οι γαμ..., ηλίθιοι μου είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα με το γόνατο μου ξανά.
Εγώ όμως είμαι έξυπνος και πήγα να τσεκάρω το γόνατο μου στον δικό μου γιατρό, που βρήκε ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με το γόνατο μου. Ξέρετε τι θα κάνω τώρα;!!! Θα τους κάνω μήνυση να τους ξεσκίσω!!! Και θα ψάξω να βρω καλύτερα πράγματα τώρα!!!»
Πηγή: sentra-goal.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: