Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

"Στην Ιταλία ο κόσμος σέβεται τον ποδοσφαιριστή!"

Δεν έχει μετανιώσει ο Αλέξανδρος Τζόρβας για την επιλογή του να συνεχίσει την καριέρα του στην Παλέρμο, τονίζοντας όμως, πως δεν έχει προσαρμοστεί ακόμη 100%.
"Στην Ιταλία ο κόσμος σέβεται τον ποδοσφαιριστή!"
Αναλυτικά όσα είπε στη "Sportday":
Για τις πρώτες του εντυπώσεις από την Ιταλία:
«Μπορεί ακόμα να μην έχω προσαρμοστεί στο 100%, αλλά έχω ήδη εισπράξει τα πρώτα μηνύματα. Στην Ιταλία ο κόσμος σέβεται τον ποδοσφαιριστή. Κυρίως τους ντόπιους. Αυτό σε κάνει να λειτουργείς ελεύθερα και να βγάζεις τον εαυτό σου στο γήπεδο».
Για το αν φοβήθηκε τα 'ονόματα' της Ίντερ:
«Να σου πω την αλήθεια, δεν μπήκα τόσο πολύ στη διαδικασία να βάλω τον εαυτό μου σε τέτοιο τρυπάκι. Το μόνο που με ενδιέφερε ήταν να συγκεντρωθώ στον στόχο μου, να επικοινωνήσω με τους συμπαίκτες μου. Από τη στιγμή που κερδίσαμε κι εγώ το χάρηκα όσο δεν πήγαινε. Τα υπόλοιπα περιττεύουν. Αξίζει να ζήσεις αυτή την εμπειρία».
Για τους οπαδούς της χώρας:
«Μόλις είχα βγει από το ξενοδοχείο και πάνω από 300 φίλαθλοι της Νάπολι περίμεναν για να υποδεχθούν την αποστολή τής αγαπημένης τους ομάδας και να χαρούν τη στιγμή με τους παίκτες της. Στην Ιταλία ζουν κι αναπνέουν για το ποδόσφαιρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: