Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Παντελίδης: «Δική μου η ευθύνη»

Παντελίδης: «Δική μου η ευθύνη»
Την ευθύνη της ήττας από τον ΠΑΣ Γιάννινα ανέλαβε ο Σάββας Παντελίδης.

Ο τεχνικός του Πανθρακικού ζήτησε συγγνώμη από τον κόσμο και έκανε λόγο και στην έκταση της ήττας (3-0).

«Είναι άσχημο αποτέλεσμα αυτή η ήττα και σαν έκταση που πήρε. Δεν είμαι από τους ανθρώπους που λέω ότι συμβαίνουν αυτά. Οπωσδήποτε θα μπορούσαμε μετά και την απώλεια του πέναλτι να είχαμε και καλύτερη παρουσία. Εγώ έκανα τις επιλογές, εγώ έχω την ευθύνη και ζητώ συγνώμη από τους φιλάθλους μας που τους απογοητεύσαμε».

Στη συνέχεια μίλησε πιο αναλυτικά για τον αγώνα:

«Δίχως ο αντίπαλός μας να φθάσει στην περιοχή μας βρεθήκαμε πίσω με 1-0, χάσαμε το πέναλτι και με την λήξη βρεθήκαμε να χάνουμε με 0-2. Στο δεύτερο ημίχρονο ρισκάραμε παίζοντας με 6 μεσοεπιθετικούς και στο πρώτο του τέταρτο δεν πετύχαμε κάποιο τέρμα. Ίσως είχε να κάνει με την κακή μέρα των παικτών μας, δεν καταφέραμε να μειώσουμε, ρισκάραμε, γίναμε ευάλωτοι και δεχθήκαμε τρίτο τέρμα. Ποτέ δεν στέκομαι στις απουσίες. Οι υπόλοιποι δεν ήταν εδώ; Εγώ παίρνω την ευθύνη».

Δεν υπάρχουν σχόλια: