Τετάρτη 1 Απριλίου 2015

Χάμιλτον: «Λατρεύω τα τατού μου»

Ο Λιούις Χάμιλτον πόζαρε για το περιοδικό Men’s Health και μίλησε για τα τατουάζ του.

Χάμιλτον: «Λατρεύω τα τατού μου»
Συνήθως τον βλέπουμε στριμωγμένο σε ένα μονοθέσιο και ντυμένο από την κορφή ως τα νύχια.

Ο Βρετανός πιλότος της Formula 1 αυτή τη φορά αποφάσισε να «αποκαλυφθεί» για τις ανάγκες του περιοδικού Men’s Health και μίλησε για τα πολλά τατού που κοσμούν το σώμα του.

«Λατρεύω τα τατού μου. Όλα τους έχουν ένα νόημα. Είμαι πολύ θρήσκος και ήθελα να αποτυπώσω στο σώμα μου κάποια θρησκευτικά σύμβολα, όπως και μια νότα, γιατί λατρεύω τη μουσική. Η πυξίδα στην καρδιά μου σημαίνει πως η θρησκεία είναι αυτή που με καθοδηγεί. Στους ώμους μου έχω τη λέξη οικογένεια, γιατί για μένα σημαίνει τα πάντα», τόνισε ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1.

inner
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: