Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Σα Πίντο: «Δεν έχω καμία σχέση με αυτό το έργο»

Η πορτογαλική Record με αφορμή την δήλωση Σα Πίντο στο gazzetta.gr αναφορικά με την καταγγελία του Τάκη Φύσσα επικοινώνησε εκ νέου με τον πρώην τεχνικό του Ατρομήτου.  
Ο Πορτογάλος τεχνικός σε χθεσινή επικοινωνία του με το gazzetta.gr εξέφρασε την έκπληξη του για την καταγγελία του Τάκη Φύσσα σχετικά με παρεμβάσεις που δέχθηκε στο ματς με τον Ολυμπιακό αναφέροντας:
«Έχω εκπλαγεί με αυτή την ιστορία. Δεν έχω κάτι να πω. Το μόνο που θέλω είναι η πρώην ομάδα μου να προκριθεί στα πλέι-οφ του πρωταθλήματος και να κάνει ένα βήμα παραπέρα σε σχέση με τις προηγούμενες σεζόν.
Επιστεύομαι τους πρώην παίκτες μου και ξέρω πως μπορούν να τα καταφέρουν. Σας ευχαριστώ»,
Σήμερα ήταν η σειρά της Record να επικοινωνήσει με τον 42χρονο προπονητή με αφορμή όπως τονίζεται στο άρθρο τις δηλώσεις του τελευταίου στο gazzetta.gr.
Ο Σα Πίντο επανέλαβε πως δεν έχει καμία εμπλοκή με το συγκεκριμένο θέμα δηλώνοντας: «Δεν έχω καμία σχέση με αυτό το θέμα. Με βάζουν σε πολέμους».
Παράλληλα επανέλαβε πως έχει εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους αποχώρησε από τον Ατρόμητο.

*Πηγή: gazzetta.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: